Reklamlara çıkıyor ancak ben hala anlamış değilim. Kampanya şöyle bişey mi? kampanyaya katılan abone turkcell abonesi ve turkcell bedava 3 dakika veriyor. yanlış mı?
--------------- Ekleme ---------------
Kafamı karıştıran şeyse reklamda diğer operator abonelerine kıyak yapıyomuş gibi gösteriyor. Ya ben diğer operatörlerin abonelerine kullandırmazsam bu 3 dakikaları... Aslında şu sloganı koysa daha güzel olurdu '' 3 DAKİKALIK TURKCELL DEMO ÇAĞRI'' ve 3 dakika kullandıktan sonra çağrı tamamen kesilmden şöyle bir ses kaydı gelir ''Sayın diğer operatör abonesi lütfen Turkcell abone merkezine uğrayarak tam sürüm turkcell'li olunuz''
: Belki de böyle oluyordur...