Turkcell Görüntülü Çağrı Merkezi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Turkcell Görüntülü Çağrı Merkezi
Turkcell Müşteri Hizmetlerini de artık görüntülü arayabileceksiniz.

Cep telefonunuzdan Turkcell Müşteri Hizmetlerini görüntülü olarak arayabileceğiniz bir servistir.
İletişiminizi görüntüyle destekleyerek işlem kolaylığı sağlıyoruz,
Müşteri hizmetleri deneyiminizi çeşitlendirip renklendiriyoruz,
İşitme engelli müşterilerimize işaret diliyle hizmet veriyoruz.

Müşterilerimizin deneyebilmesi için Turkcell Görüntülü Çağrı Merkezi ücretlendirmesi ilk 1 ay boyunca sesli Çağrı Merkezi ile aynı fiyatta olacaktır. İşitme engelli müşterilerimiz herhangi bir ücret ödemeyeceklerdir.


1 Eylül itibariyle;
  • Görüntülü Yanıt Merkezinde işlem tamamlanır ve müşteri temsilcisine bağlanmadan çağrı sonlandırılır ise herhangi bir ücret ödenmez
  • Müşteri temsilcisine bağlanıldığı anda işitme engelli müşterilerimiz dışında tüm abonelerimiz 3 SMS/6 kontör olarak ücretlendirilecektir.
Cep telefonunuzun görüntülü görüşmeyi destekliyor olması gerekmektedir.
Cep telefonunuzdan 4440532 veya 4440535 müşteri hizmetlerini görüntülü görüşme başlatarak aramanız gerekmektedir. Black ve Platinum müşterilerimiz 05327571532'den de ulaşabileceklerdir.
Dilerseniz Görüntülü Yanıt Merkezi üzerinden müşteri temsilcisine bağlanmadan; dilerseniz müşteri temsilcimizle görüntülü görüşerek işlem yapabilir, bilgi alabilirsiniz.
Müşteri temsilcilerimizden, Bireysel hat sahibi abonelerimiz 7 gün 10:00-19:00 arası; Kurumsal hat sahibi müşterilerimiz hafta içi 08:00-17:00 saatleri arası hizmet alabileceklerdir. Görüntülü Yanıt Sistemin den (VIVR) 7/24 hizmet alınabilecektir.

Bu servisi kimler kullanabilir?

Telefonunuz görüntülü görüşme yapmayı destekliyor ise, 3G ye geçtiyseniz ve 3G kapsama alanında iseniz Turkcell Görüntülü Çağrı Merkezini arayabilirsiniz. İşitme engelli müşterilerimiz işaret diliyle hizmet alabileceklerdir.
Nasıl abone olunur?

Aboneliğe gerek bulunmamaktadır.
 
  • Beğen
Tepkiler: piri.reis, -YARINIYOK- ve maxibrk


-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
oh be sonunda sinir olduğumu göreceğim ;)
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Kime sinir oluyordun ki sen :)
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
müşteri hizmetlerinde ki bazı kişilere geçen birini şiyaket edecektim sonraki kişi bana olayı düzenli bir şekilde anlatınca vazgectim
 
arslansem

arslansem

Üye
Sapıklık yapar bizim millet valla :ehe
 
paradox1026

paradox1026

Üye
Sapıklık yapar bizim millet valla :ehe

Müşteri: Abla hattımı kapattıracağım.
T.Görevlisi: Neden
Müşteri:Abla çok güzelsin hadi hatrın için kapatırmayım diyormuş:P

sanırım biraz saçma oldu ama demek istediğimi anladınız işte:)))
 
pegasus7

pegasus7

Üye
Bence artık bazı yapılabilen gizli hat sahibiyim numaralarını artık Turkcell, görüntülü konuşma nedeniyle yemiyecek ve bu çook sorun olabilir. Haliyle biz aradığımızda hat sahibi olmadığımız halde kimlik bilgileri ile kişinin bilgilerini söylediğimizde işimiz hallediliyordu.

Ama şimdi aradığınızda hat sahibi siz olmadığınız anlaşılınca bakalım kimler nasıl uyanıklıklar yapacak:)
 
paradox1026

paradox1026

Üye
bende 4440532 yi normalden ararım ozaman:)
ille 3 g ile arayacağım diye bir şart yok sabit hattan ararım hiç olmadı:)
pegasus7 demi ama:p
 
Bora

Bora

Üye
Ben bugün görüntülü çağrı merkezini aradım.1-2 şey sordum gereksiz.İşlettim birazda:D sms nasıl atılıyor falan die sordum slak ayaklarına yattım kadın cinnet geçiriordu azdaha.:D çok kötü biriyim ben ya:ehe:
 

sweety_boy_43

Üye
Ben bugün görüntülü çağrı merkezini aradım.1-2 şey sordum gereksiz.İşlettim birazda:D sms nasıl atılıyor falan die sordum slak ayaklarına yattım kadın cinnet geçiriordu azdaha.:D çok kötü biriyim ben ya:ehe:

dalgacı senı seniii :))))
 
serbest888

serbest888

Üye
Ben bugün görüntülü çağrı merkezini aradım.1-2 şey sordum gereksiz.İşlettim birazda:D sms nasıl atılıyor falan die sordum slak ayaklarına yattım kadın cinnet geçiriordu azdaha.:D çok kötü biriyim ben ya:ehe:

Allah senden razı olsun kardeş . Herzaman biz cinnet geçirecek değilizya.:islik
 
darülmendep

darülmendep

Üye
6 Kontör mü! Uiyyy başıma gelenler
 
alperen1313

alperen1313

Üye
yapmayın arkadaişlar
o insanlar da iyi kötü ekmek parası derdindeler orada..
ayıp yaptığınız ya
hiç mi işe saygınız yok.
 
arslansem

arslansem

Üye
Ben bugün görüntülü çağrı merkezini aradım.1-2 şey sordum gereksiz.İşlettim birazda:D sms nasıl atılıyor falan die sordum slak ayaklarına yattım kadın cinnet geçiriordu azdaha.:D çok kötü biriyim ben ya:ehe:
Buyrun :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt