Yazılanların hepsini okumadım onun için kusuruma bakmayın. Okuduklarımdan yola çıkarak diyebileceklerim;
1- 2000 yılından beri Turkcell kullanıyordum. Ta ki bu yıl ortasına kadar. Zaman zaman ikinci hat olarak diğer operatörlerden hat aldım ve sonuç hep Turkcell iyi ki varsın dedirttiler bana. Bu yıl bir olay yüzünden Turkcell hattımı Avea'ya taşıdım. Olay ise Turkcell'in internet paketimi aşmam sonrası faturalı hattıma ekstra yansıttığı internet paketleri. Ki geçmeden önce müşteri hizmetleriyle görüştüm ve adamlar bu paketlerin ödemesini benden almadılar. Normal üye olduğum paketlerin toplam ücreti neyse onu aldılar. Ayrıca dediğim gibi tüm operatörleri kullandıktan sonra Turkcell sloganında dediği gibi "Turkcell'linin gücü, Turkcell'in çekim gücü" Halen hattımı yeniden Turkcell'e taşımadım ancak Temmuz ayında taşımayı düşünüyorum kesinlikle. Kanser eder bu Vodafone ve Avea insanı. Ve son olarak herkesin dediği gibi, kimse zorla Turkcell internet paketine üye olacaksın, Turkcell kullanacaksın demiyor. Beğenmeyen geçer diğer operatörlere daha kötüsüne daha ucuz para öder. Turkcell'in hız düşürülmüş hali bile diğerlerinden daha iyidir. Bu 5 yıldızlı tatile gidip 3 yıldızlı otel parası ödeyelim demek gibi birşey olmuş. Turkcell'in müşteri hizmetleri kalitesi de çok iyi. Mutlaka bir çözüm buluyorlar tabi siz de sağduyulu biriyseniz. Bu arada Turkcell çalışanı değilim, 12 yıldır Turkcell kullandığımdan bu kadar savundum ve bilgiliyim
