tuninger
Üye
-
Konu Sahibi
-
Nereden ayarlarız söylermisin karşıyakalı kardeşim..UMTS + GSM çift mod arkadaşım.... sadece GSM seçersen 3G göremezsin
Peki Sinem hanım teşekkürler ilginize..arkadaşlar (turkcell için sölüyorum) önce 3g yazın 2323e msj atın snrasında onay msjı gelio msj gelince teli bi kez kapatıp açın. eğer 3g kapsama alanındaysanız 3g yazısı gelecek snrasında cep telefonunuzdanayarlar->şebeke->şebeke modu:buurda çift mod seçilmeli operator kızmı ise otomotik seçilmeli. eğer tüm bunları yaparsanız görüntülü konuşabilirsiniz=)) ben turkcell iletişim danışmanıyım ve sorun olursa bana yazın yardımcı olayım
rica ederim herzaman yardımcı olmaya hazırımPeki Sinem hanım teşekkürler ilginize..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?