Sanırım 1100 Tl civarında bir fiyatla satılıyordu.Kaç lira diyorlar acaba?
Kaç lira diyorlar acaba?
Sanırım 1100 Tl civarında bir fiyatla satılıyordu.

O paraya sıfır 720 (820 belki) ikinci elden temiz Lumia 920 bile alınabilir. O fiyat etiketini yazan arkadaş ya para saymayı bilmiyor , ya teknoloji özürlü yada hiç dayak yememiş.
Ayrıca Türkçeleştirme işini birileri 50 - 60 ₺ karşılığında yapıyordu![]()

lumia 900'de kötü telefon değil![]()

Wp 8 e yükseltilemediği sürece kötü telefondur.
lumia 900'de kötü telefon değil![]()


Media markt'ta incelediklerim Türkçe'ydi ve gayet güzeldi aklım kalmadı değil ama içine keşke WP8 de yüklenebilse diye düşünmüştüm![]()

kimbilir bakarsin Türkçe yukleyen servisler yarin bir gun wp8'i de yukler ucreti karşiliginda![]()

belkide windows rt yüklerler abi![]()

