Türk Yıldızları 3D [Ben Yaptım]

  • 18 Ağustos 2014
  • 3105 Okunma
  • 29 Cevap

  1. < Resmi açmak için tıklayın >


    Düşman savaş uçaklarını düşürmek için daha fazla beklemeyin
    -HD kalitesinde oyun grafikleri
    -3D grafikler
    -Kolay oynanış
    -Bitmeyen eğlence
    -Tabletler için optimize edilmiş
    Daha fazla zaman kaybetmeden ilk düşmanınızı Karadeniz'in dibine göndermeye ne dersiniz?
    Arkadaşlar Deteğinizi bekliyorum Yorum Ve 5 Yıldız vermeyi ihmal etmeyin lütfen. ( Şahin Driftten iyidir.)
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    Market linki Türk Yıldızları 3D - Google Play'de Android Uygulamaları
    <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



    İlgilenen herkese şimdiden teşekkürler.
     


    Yazan: exoseel
    Son düzenleme: 18 Ağustos 2014
    caglarrock ve gezegen5271 bunu beğendi.
  2. Teşekkürler.
     
  3. Tesekkur ederimde bise sorcam bunu sen yaptiysan alpspot yaziyogogle playde ye burda swnin adin olmasi gerekmez mi
    ---
    Yapan sirket veya yapan adam alpspot diye gosteriyo
     
    Samsung Tablet ile gönderdi
  4. Ben yaptım demenden belli zaten senin yapmadğın neyse paylaşım icin teşekkürler sağol dostum.
     
    CV-Aurora bunu beğendi.
  5. paylasim icin tesekkurler
     
    Samsung ile gönderdi
  6. SHS

    SHS
    Emeğine sağlık
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  7. :D aynen
     
    Samsung ile gönderdi
  8. teşekkürler gerçekten iyi oyun olmuş
     
    Samsung ile gönderdi
  9. bid ben yaptım demesen oyun idare edecek düzeye gelir
     
  10. Arkadaşlar Alpspot benim zaten :) Gerçek ismim Alp
    ---
    Amaç sadece dikkat çekmekti artistlik vs gibi anlamayın. Birde isterseniz geliştirice eposta gönder diyin ss li cevap atarım.
     
    Buğra bunu beğendi.
  11. neden Türkçe yapmadın
     
    CV-Aurora bunu beğendi.
  12. O yapmadi ki türkçe yapsin :D
    ---
     
    Samsung ile gönderdi
  13. kesinlikle üff.
     
  14. Yavaş yavaş çeviriyorum. İngilizce uluslar arası ortak dil olduğu için. Herkese hitap ediyor.
    ---
    Eposta gelmemiş bana biri atsında ss ekleyim buraya
     
    omerboz54 bunu beğendi.
  15. Yukarı
     
  16. :tşk:
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  17. Adam yapmış tebrik edip başarılarının devamını dileyip destek vereceğinize ne yapıyorsunuz,
    ayıp!
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    caglarrock ve GreaTH bunu beğendi.
  18. Kendilerinin Böyle Yetenegi olmadigi icin Azmedememek Insanlari Bu Hala Getiriyor :)
     
    Samsung ile gönderdi
    emre3017 bunu beğendi.
  19. :tşk: Eline emeğine sağlık Windows Phone içinde bekliyorum :D
     
  20. oyun kalitesi ve amaç olarak peş para etmez tetris oynasan daha cok zevk verir bir amaç yok genellikle 01 05 yaş gurubuna hitap eden bir oyun bir türk yapdı diyede saçma sapan oyunla telefonumu yoramam ya güzel birşey yapın veya ugraşmayın böyle dilenci gibi desdek isdemeyin gercekler acı ama böyle
     
    emre3017 ve mehsevim bunu beğendi.
Yüklüyor...
18/10/2018 - 06:20