plusnettr
Üye
Evet sonunda dün itibari ile TTNET ten kurtulmuş bulunmaktayım. Kendimi su altında kalmak üzere olan adadan botla alınmış gibi hissediyorumAna bayiiden hat kapatma belgesini aldıktan sonra eve gelip modeme baktım 7 yıllık üyeliği bir anda DSL sinyalini keserek bitirmişler. Ayın 1inde iptal ettirdiğim için faturada yollayacaklarmış ödedikten sonra geri alabiliyormuşuz bekleyip göreceğiz. Darısı diğer TTNET zedelerin başına. Santrale uzak olmayanlara selamlar
![]()
Kazın ayağı o şekilde değilmiş. Bir kaç saat sonra iptal ettirdiğimiz hattı bircu ödeyip açmışız gibi yeniden aktive etmişler. TT Ofis ile TTNET arasında bir ali cengiz oyununa kaldık. 7 gün içinde arayıp iptal onayı isteyeceklermiş
Hala 1 ay daha nasıl fatura iterizin peşinde koşan kan emici bir firma bu ttnet BTK yada mahkeme yolu ile kurtulurum. Bir daha internetin benim için hayati bir önemi dahi olsa ttnet denilen bu kan emici firmaya bulaşmam. Allah bu kadar insanın hakkını bu şerefsizlerden çıkarsın. O kadar çok doluyum ki bu firmaya karşı.
Ana bayiiden hat kapatma belgesini aldıktan sonra eve gelip modeme baktım 7 yıllık üyeliği bir anda DSL sinyalini keserek bitirmişler. Ayın 1inde iptal ettirdiğim için faturada yollayacaklarmış ödedikten sonra geri alabiliyormuşuz bekleyip göreceğiz. Darısı diğer TTNET zedelerin başına. Santrale uzak olmayanlara selamlar 

20 gün önce iptal ettirmiştim.




