Trident W-T3 internette ve resimlerde yatay

Sponsorlu Bağlantılar

santana1

Üye
    Konu Sahibi
Trident W-T3 internette ve resimlerde yatay
Trident W-T3 ü internette ve resimlerde yatay ekran olarak kullanılabilirmiyim...
 


temasan53

temasan53

Üye
Trident W-T3 ü internette ve resimlerde yatay ekran olarak kullanılabilirmiyim...

Resim ve Videolarda zaten yatay ve dikey...İnternette yatay kullanabilmek için Opera 5 Browser yüklemeniz gerekiyor.....Selamlar
 

demiryurekli

Üye
trdent wt3 aldım wifi ve sim üzerinden internete bağlanamadım, ayrıca yüklenebilecek proğramların uzantıları ve nasıl yükleneceği konusu ile e kitap ve arayanın resminin tam ekran olması konularında yardımcı olabilirmisiniz, ben bu konularda biraz zayıfım şimdiden teşekkürler
 

theyureklicocuk

Üye
oyun yukleyeceksen eger uzantısı jar. olmalı internetten indirdiğinde rar dosyaları olarak indiroyr sen onları rardan cıkartacaksın ilk once jar dosyasını tleefona atacaksın internete baglanmama sebebi wireless e uzak olman olabilir yada havalar kotuyse wireless de bulundugun ortam dısında ise baglantı olmuyor
 

eduykun

Üye
arkadaslar opera 5 browser programını nerden yukleyebılırız. yardım lutfen.
 
ucx

ucx

Üye
arkadaslar opera 5 browser programını nerden yukleyebılırız. yardım lutfen.

Telefonunun markasını seçip indirebilirsin eğer listede yoksa 6300 için olanı indir oda uyumlu.
 

eduykun

Üye
paylasım ıcın tesekkur ederız..

--------------- Ekleme ---------------

yukledım ama calısmadı. WT3 e yukledım olmadı. baska turmu nasıl yaparım ekranı yatayy..
 
ucx

ucx

Üye
paylasım ıcın tesekkur ederız..

--------------- Ekleme ---------------

yukledım ama calısmadı. WT3 e yukledım olmadı. baska turmu nasıl yaparım ekranı yatayy..

wt3 kullanıyorum ve bende çalışıyor. :S Opera Mini 5 Beta diye arat bakalım nette
 

eduykun

Üye
wt3 kullanıyorum ve bende çalışıyor. :S Opera Mini 5 Beta diye arat bakalım nette


Maalesef bulamadım. Ve bulsam nasıl ındırıp cep telefonuna yukleyecegım. Tesekkurler..

--------------- Ekleme ---------------

yada bana surumu maıl atarmısın. [email protected].
 
ucx

ucx

Üye

Hem jar hem jad formatındadır.
 

eduykun

Üye
Paylasımların ıcın tesekkur ederım.
Bı sorum olacak; opera 5 ı yukledım telefona fakat her seferınde calıstırmak ıcın tekrar yukleyıp oyle kullanıyorum. Acaba bu programı ekran a atabılıyormuyuz??? aynı sekılde yukledıgımız oyunlarıda ekrana atabılıyormuyuz. Tesekkurler..
 
ucx

ucx

Üye
Paylasımların ıcın tesekkur ederım.
Bı sorum olacak; opera 5 ı yukledım telefona fakat her seferınde calıstırmak ıcın tekrar yukleyıp oyle kullanıyorum. Acaba bu programı ekran a atabılıyormuyuz??? aynı sekılde yukledıgımız oyunlarıda ekrana atabılıyormuyuz. Tesekkurler..

Malesef bende bulamadım ama bi müşteri hizmetlerine yazarmısın durumu belki vardır bi yöntemi :hmmm
 

eduykun

Üye
tsk ederım yukledım ancak sıfrelı. Sıfre olmadan acamıyorum. Lutfen sıfresını de yazarmısınız..

--------------- Ekleme ---------------

sıfrelı acamadım yardım lutfen.. Jar dosyasını cıkarmak ıcın sıfre soruyor..

--------------- Ekleme ---------------

Yukledım ancak sıfre soruyor. Lutfen sıfreyı paylasırmısın.
 

GrCnBz

Üye
sıkıştırılmış dosyayı açıyoruz kopyalarken şifre soruyor şifre nedir acaba
 
ucx

ucx

Üye
Herkesten özür dilerim. Şifresiz halinin BURADAN indirebilirsiniz.
Anlayışınız için teşekkürler.
 

eduykun

Üye
Arkadaslar yukleme yapıldıkdan sonra tlf da nasıl kullanıcaz. Ben yukledım telefona nete gırdım fakat ekran yatay olmadı. Nasıl yatay yapıcaz yardım lutfen..
 

oxymohron

Üye
Opera miniyi kurdum ayarlardan landscape ve fulsecrene on yaparsanız oluyor
 
musa_unsal2005

musa_unsal2005

Üye
arkadaşlar alakasız bir yer olabilir ama bu telefon kafama yattı ne kadar resim çekme meraklısı olsamda.

neyse sorum şudur arkadaşlar telefon msj yazarken yan yatırılıp yazılıyormu yani bilgisayardaki gibi qwerty klavye çıkıyormu ve aynı şekilde internet tarayıcısında da aynı klavye yan yatırılıp kullanılabiliyormu ?
 
temasan53

temasan53

Üye
arkadaşlar alakasız bir yer olabilir ama bu telefon kafama yattı ne kadar resim çekme meraklısı olsamda.

neyse sorum şudur arkadaşlar telefon msj yazarken yan yatırılıp yazılıyormu yani bilgisayardaki gibi qwerty klavye çıkıyormu ve aynı şekilde internet tarayıcısında da aynı klavye yan yatırılıp kullanılabiliyormu ?

Mesaj yazmak veya bir telno yada adres girmek çok kolay ve hatta PCsuıte programını bile kullanmıyorum ben....qwerty TR ve qwerty klavye mevcut...Resim ve video yatay izleniyor...İnternet , Opera 5 ile yatay çalışabiliyor...Yani her konumda yan çevirince yatay olmuyor...Ama benim şimdiye kadar kullandığım (300tl olarak) en verimli ve kolay telefon W-T 3 .....
 


Üst Alt