Trident W-T3 ü internette ve resimlerde yatay ekran olarak kullanılabilirmiyim...
arkadaslar opera 5 browser programını nerden yukleyebılırız. yardım lutfen.
paylasım ıcın tesekkur ederız..
--------------- Ekleme ---------------
yukledım ama calısmadı. WT3 e yukledım olmadı. baska turmu nasıl yaparım ekranı yatayy..
wt3 kullanıyorum ve bende çalışıyor. :S Opera Mini 5 Beta diye arat bakalım nette
Şifre soruyor..Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Hem jar hem jad formatındadır.
Paylasımların ıcın tesekkur ederım.
Bı sorum olacak; opera 5 ı yukledım telefona fakat her seferınde calıstırmak ıcın tekrar yukleyıp oyle kullanıyorum. Acaba bu programı ekran a atabılıyormuyuz??? aynı sekılde yukledıgımız oyunlarıda ekrana atabılıyormuyuz. Tesekkurler..

arkadaşlar alakasız bir yer olabilir ama bu telefon kafama yattı ne kadar resim çekme meraklısı olsamda.
neyse sorum şudur arkadaşlar telefon msj yazarken yan yatırılıp yazılıyormu yani bilgisayardaki gibi qwerty klavye çıkıyormu ve aynı şekilde internet tarayıcısında da aynı klavye yan yatırılıp kullanılabiliyormu ?
