Trident W-T3 0.facebook giriş sorunu ÇÖZÜLDÜ!


JinSon

JinSon

Üye
    Konu Sahibi
Evet arkadaşlar. Kendi uğraşlarımla 0.facebook.com a giriş yapabildim. Tamamen ben yaptım. :) Ve bunu sizlerle paylaşmak istedim. W-T3 kullananlarda genelde bu sorun vardı giriş yapamıyorlardı. Ben artık giriş yapabiliyorum. Sizlerde yapabilirsiniz. :) Sizi daha fazla heyecanlandırmıyım. :)

Öncelikle Menüden Wlan a giriyoruz. Wap , Ayarlar , Öncelikle Önbelleği ve Çerezleri Siliyoruz. Daha sonra Hesabı düzenle , CEPTEN INTERNET i seçip etkinleştiriyoruz. Hesabı düzenle ye girip Kullanıcı adı nı ve parolayı siliyoruz. Ana Sayfayı yapıyoruz. Veri Hesabı TURKCELL-GPRS kalıcak.
Bağlantı türü normalde bende Wap tı Ama HTTP yapıp tamamlayıp kayıt ediyoruz. Tarayıcı Seçeneklerinde Önbellek ve Çerezleri kapalı tutun. Sonra Adres gir bölümünden yazıp giriyoruz. E-posta adresinizi ve Şifrenizi yazdıktan sonra Giriş yap tuşuna tıklayınca sorunsuz giriyoruz. Eğer yine donarsa şifre yenileye basın zaten orda giriş yapmışsınız yazar ordanda Ana Sayfaya git e tıklayın. Direkt ana sayfaya gidecektir. Yani ben böyle girdim. :) Eğer bağlantı başarısız hatası verirse Fabrika Ayarlarına geri dönmeyi deneyin. Sonra bu verdiğim ayarları yapılandırın. Eğer İletişim Hatası uyarısını alırsanız Önbellek ve Çerezleri silip tekrar deneyiniz. Kurtuluş yok yine girmedi derseniz Son Sayfaları silin.

Telefonumdan birkaç resim : Not: Upload sitesi bulamadım resimleri Facebook a koydum :) )











Eğer bi Değişiklik olmassa yardımcı olmaya çalışacağım.

Teşekkürlerinizi Esirgemeyin lütfen yorum yazsanız yeter. :)
 
  • Beğen
Tepkiler: melih_48, AlonE_WolF123, randy orton rko ve 3 diğerleri

xlordkralx

Üye
arkadaşım çok teşekkürler bikaçgündür nasıl olcak diye geziniyordum sayende girdim Ty.
 
JinSon

JinSon

Üye
    Konu Sahibi
Önemli değil kardeşim birkaç resimde koyucam şimdi. :)
 

nike-90

Üye
eyw kardeşim çok sağol çalıştır 3 gündür uğraşıyordum konu sabit olsun... ;)

+++repp
 
JinSon

JinSon

Üye
    Konu Sahibi
Önemli değil kardeşim. Yorum yazman yeter :)
 

MeT61

Üye
Bendemi hata anlamadım ama yine olmadı
 
JinSon

JinSon

Üye
    Konu Sahibi
Sorunu açarsan sevinirim. Yardımcı olayım...
 

josey20

Üye
ben denedım ayarları kaydedemiyorum Geçersiz URL diyo
 
JinSon

JinSon

Üye
    Konu Sahibi
şeklinde yapmalısın.
 

ANIIL

Üye
sorun çözüldü eyw :D
 
JinSon

JinSon

Üye
    Konu Sahibi
Önemli değil kardeşim :)

--------------- Ekleme ---------------

Önemli değil kardeşim.
 

MeT61

Üye
Ben galiba internet ayarını yapamıyorum tüm internet ayarlarını uygulamama rağmen hiç bir şekilde cepten internete giremiyorum.Wlan hiç bir problem yaşamıyorum.
 

derde25

Üye
kardeş dediklerinin aynısını yaptım adrese gir yazıyomgit diyom bağlantı başrısız diyor lütfen yardım
 
JinSon

JinSon

Üye
    Konu Sahibi
MeT61 : Kardeş, Cepten Internet , Hesabı düzenle , Hesap adı : 1:Cepten Internet 2:Ana Sayfa: 3:Veri hesabı: TURKCELL-GPRS, GPRS, 1 TURKCELL-MMS, 4:Bağlantı türü:HTTP, 1:Protxy kullan : Hayır 2:Proxy adresi: 212.252.234.168 , 3:Proxy portu : 9201 , 5:Kullancı adı : Boş 6:Parola : Boş. Bu şekilde olmalıdır.

derde25 : Kardeş, Çerezler, Önbellek ve Son sayfaları sil. Yukarıdaki ayarları uyguluyabilirsin. Olmazsa Fabrika Ayarları' na dönmeyi dene. Ve hiçbirşeye girmeden bu ayarları uygula. Aksi bir durumda yeniden sorununuzu yazın yardımcı olayım.
 

goxel38

Üye
usta dedıgını aynen herseyı aynen yaptım ama iletişim hatası dıo bıde gırecek gıbı oluyo 1 dk felan beklıyrum olmuyor gırmıyo neden acaba ya vıreless ıle gırınce sorunsuz gırıyo ama bu bedeva face booka neden gırmıyo cok lazım bu bana yardımcı olursan sevınırım fabrıka ayarlarınıda yukledım ama olmadı herseyı harfıyen yaptım ama yok :(:(:(:(

--------------- Ekleme ---------------

dedıklerını yaptım oldu ama dıokı uzgunuz 0.facebook.com yalnızca berlırlı cep telefonu operatörleri tarafından desteklenmektedır ve senın cep telefonn operatörunde kullanılamaz dıo hattım avea ama hattımı yenı aldıgımdan olabılırmı daha hıc kontor yuklemedım ama soyledıgın yoldan gırdı cok sagol
 
JinSon

JinSon

Üye
    Konu Sahibi
goxel38 kardeş İletişim hatasını alırsan Son sayfalar, Çerezler ve Önbelleği sil. Ayarları uygula. E-Postanı ve Şifreni yazdıktan sonra girmiyorsa biraz bekle ve altındaki Şifrenimi unuttun?' a tıkla. Giriş yapmışsınız. Ana sayfaya git seçeneğini görürsün.
 

melo1907

Üye
arkadaşım dediklerinin aynısını yaptım ama bağlantı başarısız diyor hala ne yapmalıyım :cnfsd: :vur
 

goxel38

Üye
jınson cok tessker ederım yaptım saol aveadan gırdım sorunsuz calısıo ama bısı daha rıca etsem kafayı yıyecem cunku msj yazıyom ama sadece 120 harf yazıyo onu nasıl cozerız ltfen acıl yardım et sımdıden tskkr ederım
 
JinSon

JinSon

Üye
    Konu Sahibi
melo1907 : Kardeş bütün ayarlarını yazabilir misin? problemi çözelim.

goxel38 : Önemli değil kardeşim. Mesaj problemin hakkında yardımcı olamayacağım. Normalde benimki 160 karakter. Operatördende olabilir belki.
 

berk038

Üye
ya ben trident w-t10 kullanıyorum dediklerini yaptım bağlantı başarısız diyor

--------------- Ekleme ---------------

ya dediklerini yaptım siteye girdi trident w-t10 kullanıyorum ama kullanıcı adı şifre falan yazdğımda sorry somethings went wrong diye bi hata alıyorum
 

Benzer Konular





MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt