TRIDENT t1000 ALDIM 5 GUN SURDU

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

fabraksas

Üye
    Konu Sahibi
TRIDENT t1000 ALDIM 5 GUN SURDU
Isteyen Takar Isteyen Takmaz.
Telefonu aldım 5.gün Telefon imei kodundan kapandı aramalara.5 gün içinde telefonu biraz kurcaladım özelliklerine gelince iyi gibi gözüküyor ama eline alınca iş değişiyor.Wifi açsan 2 metre den sonra çekmiyor.Opera desen bozuk olarak çalışıyor.Millet ne kadar sorunsuz desede kullanan görür.Kullanıpta görmeyen köylü arkadaşlar da var 20 siteye giriyosun 9 tane açıyo gibi.Kameranın Flashına gelsen flashı acıyosun fotoğrafta sadece beyaz ışık çıkıyor öyle güzel ayarlamışlar yani.Flash açıkken hiç bir fotoğraf düzgün çıkmıyor.Menülere gelince tuş kilidini kaydırıp açtıktan sonra menüler kasıyor.Bazı arkadaşlar yok çok iyi diyor ama düzgün bir dokunmatik telefon kullandıktan sonra t1000 kullansınlar görürler.java ve jar uzantısı program oyun çalışıyor.Yani samsung e-250 ile aynı özellikte.Hafıza kartı 1 gb dolu ise telefon iyice kasmaya başlıyor.Dokunmatiği gittikçe kötüleşiyor.Telefon şuan garantide imei sıkıntısı yüzünden.DAHA BIR SURU SIKINTISI VAR.
MİLLET YAZARDI ALMAYIN DIYEDE KAFAYA KOYDUKYA ALACAZ ISTE:D ALDIK GORDUK.
 


TheCower

TheCower

Üye
Niye aldın ki sen de
 
R.A.M

R.A.M

Üye
kardes çin teledonlarının % 90 boyle oluo ben bi general mobile aldım bidaha töbe hersey ilk deneyimle anlasılıo iş işden gectikten sonra yani:ehe
 
MertcaN9

MertcaN9

Üye
zararın neresinden dönersen kardır...:oke:
 
"ForeverAlone"

"ForeverAlone"

Üye
Çin malına bulaşmamak lazım...
 

liveoralive89

Üye
3 aydır kullanıyorum hiç bi sorun yok sanırım tridentin yaptığı en iyi makineye denk geldim :)
 

Yasin rEis

Üye
Arkadaşlar trident türk malıdır yani yerlidir bazen anadolu yakasında dolaşırken fabrikalarına rastlarsınız belki

----------Eklendi @ 01:33:26 ---------- Yazıldı @ 01:26:15 ----------

Bide şimdi tüm teller çin üretimi (LG,SONY ERICSON,TURKCELL,VODOFONE) Hem haksızlık yapmayın bazı arkadaslar iphone 4 e birbuçuk milyar veriyo sen o parayı çinlililere ver bak nasıl bir telefon yapıyolar adamlara 150 tl veriyoz yinede süper bide birbuçukmilyarı düşünün
 
TheCower

TheCower

Üye
Bi buçuk milyar bi buçuk milyar vere vere adamları zengin ediyoruz. Bizim türklerde hiç kafa da yok. O değil de hiç girişimci yok. Şimdiden telefon temellerini yapsalar adam gibi telefon üretseler ki hiç kolay değil en azından alt segmenti kesinlikle elde çok rahat tutarlar.
 

Kǔr Şâd

Üye
Arkadaş alınırmı Trident. Boşver ya..
 
geziciii

geziciii

Üye
ben duvara fırlattım yine çalışıo o açıdan sağlam:D
 
cerkezyenice

cerkezyenice

Üye
Valla dostum ben 1yıldır kullanıyorum bugune kadar bi sorun cıkmadı kullanıyorum
 
yayo0618

yayo0618

Üye
adam akıllı kullanana her telefon dayanır t1000 5 aydır kullanıom şükürler olsun bişi yok öküz gibi kullananlar var yha adam sinirleniıo vuruyo kırıyo sonra bozuldu çin malı dio

1-trident türk malı fabrikası istanbulda
2-öle öküz gibi kullanırsan tabi bozulur telefon

anlamaıom yha bizim milletimize hiç bi şey dayanmıyor vallaha kız giren dul çıkıo aarkadas güsel kullan uzun dayansın
 
navti

navti

Üye
Tridentin cin mali bolumunde olmasi bile yanlis
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt