traş makinası kullananlar

    Konu Sahibi
traş makinası kullananlar


linde verdiğim tıraş makinaları nasıl aranızda kullananlar var mı?
çalışıyorum hergün traş olma zorunluluğum var zaten bıyık ve sakaldan nefret ederim
jilet sivilce çıkartıyor bide tahriş ediyor
aranızda bu makinalardan kullanan var mı nasıl bunlar sıfıra yakın mı alıyor?
 

omayra

Üye
Eşim philipsin traş makinesini kullanıyordu ama yüzü çok terlediği için yazın kullanamıyormuş, çünkü ıslanınca almıyormuş. Ama ıslak - kuru traş makineleri de var tabii artık piyasada.. Kullandığında memnun kalıyor, güzel alıyor, bir şikayeti yok yani Bir de uzun sakalı almıyor. Ama sen her gün traş olacaksan sorun yaşamazsın. Babam yıllarca philipsin traş makinesini kullandı, çok memnundu. Eğer jilet alerji yapıyorsa, al bence yararını görürsün.. Ama kullanmasını bilen bir satıcıdan al çünkü bildiğim kadarı ile sakalın ve cildin yapısına göre bıçak çeşitleri var
 

omayra

Üye
yahu adam traş makinası için bilgi istiyor kalkmış jilet diyonuz.. kullanamıyomuş işteeee Hangisi daha iyi jilet mi makine mi diye sormamış ki
 

SelmanTE

Üye
yahu adam traş makinası için bilgi istiyor kalkmış jilet diyonuz.. kullanamıyomuş işteeee Hangisi daha iyi jilet mi makine mi diye sormamış ki


iide ben kullanmadığım ürün hakkında yorum yazamamki.
mach3 kullanıyorum dedim
 
ben braun cruzer 2 kullanıyorum ama yaş itibariyle çok kıl yok bende (17 ) o yüzden bişey diyemem ama güzel yani...
 
    Konu Sahibi
sağolun hepinizde
mach 2-3 rast gele alıyorum evet güzel ama sivilceleri kesiyorum
aynı yerden birdaha sivilce çıkıyor
pazar günü philips markalara bakacam
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Panasonic al derim. Dedemin 17 yıl önce aldığı makina hala çalışıyor, gayette güzel traş ediyor. Herhangi bir tahriş olmadı bugüne kadar.