klanemre35
Üye
Touchwiz vb arayüzleri ile ilgili...(Yardım)
beyler bende se xperia neo v var. Cihazımda root yok ama ben bu touchwiz arayüzünüsense arayüzünü vb arayüzlerini nasıl yükleyebilirim ama kendi arayüzünün de kalmasını istiyorum sony ericsson un bu işlemi nasıl yapabilirim bi yardım. Ana ekran tuşuna bastığımda yani bana sorsun touchwiz mi sonny ericsson arayüzümü die böyle birşey mümkün müdür bi yardım eli uzatın şimdiden teşekkürler... 






