TomTom Navigator 6 ve Türkiye Haritası

Sponsorlu Bağlantılar

nazirhazir

Üye
h.s.n arkadaşım sonunda birinin ilgilendiğini görmek gerçekten çok güzel bidiyim sonucu yazarım çok teşekkürler

--------------- Ekleme ---------------

denedim bende de hataraporu veriyo artık ilgilenirlerye olacal buiş beklemekten başka çare kalmadı teşekkürler
 


cepn73

Üye
tesekkürler
 

mehmetfirat

Üye
"-- programı telefonuna kur (yönergeleri takip ederek) "
Yönergeler nerede. Ben kart okuyucu ile söylediğiniz şekilde kopyaladım. Fakat birtek sis dosyası var
Navigator 6 (Symbian UIQ 3rd edition)\private\10202dce
klasörü içinde ve 3kb. çalışmıyor.
 

tunasansal

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar programı burda ve birkaç yerde daha verdim ve sorunsuz kullanıyor herkes. Eğer dos programı hata veriyorsa başka bilgisayarda deneyin, Visual C Runtime ya da Visual Basic Runtime yükleyin. Google'da bu dedilerimi bulabilirsiniz.
 

h.s.n

Üye
Arkadaşlar programı burda ve birkaç yerde daha verdim ve sorunsuz kullanıyor herkes. Eğer dos programı hata veriyorsa başka bilgisayarda deneyin, Visual C Runtime ya da Visual Basic Runtime yükleyin. Google'da bu dedilerimi bulabilirsiniz.


O prgramları yüklersem dos ekranı hata vermez mi şimdi ? Yani şifreyi direk olarak verir ?
 

rothes

Üye
arkadaşım, önce sunumundan dolayı teşekkür ederim. ancak benim kullandığım 608 versiyon ile sunulan 650 versiyon arasında hiçbir fark yokki. aşağıdaki resimde de görebilirsiniz. programı kurupta fark bulanlar varsa lütfen bildirsinler. yoksa boşu boşuna 170 mb lik dosyayı indirmeyelim.

 

tames

Üye
Kardeş başka bir çözüm yolu buldum. Aşağıda yazacaklarımı sırasıyla aynen uygula. Bu sefer olması lazım.
1. C ' de "******" isimli bir klasör oluştur.
2. !****** klasörü içindeki "TomTom_Turkiye_v608.mid" ve "TT6_kg_4_C4Pda.exe" isimli dosyayı buraya yükle (Bu arada 'Araçlar' menüsündeki 'Klasör Seçenekleri' nden 'Görünüm' hanesindeki 'Bilinen Dosya Türleri İçin Uzantıları Gizle' kutusu işaretli olmasın).
3. "Start-Programs-Accessories-command" 'dan "Komut İstemi" ni çalıştır.
4. "c:\>" gelinceye kadar "cd.." yap
5. "cd ******" yaz. Ekranda "c:\******" görüyor olman lazım.
7) Daha sonra "TT6_kg_4_C4Pda.exe (boşluk) TomTom_Turkiye_v608.mid" yaz ve Enter'a bas.
8) Kodunu gir ve aktivasyon kodunu al. Kolay gelsin.
Ben de oldu.
 

nazirhazir

Üye
Tames Arkadaşım Dediğingibi Yaptım Oldu Sana Nekadar Tşk Etsem Azdır Yapamayan Arkadaşlar Mutlaka Denesin Buşekilde Oluyor
 

platonist

Üye
ben su gps yi anlamadım extra bişey mi bu nedir yada p990 da var mıdır?
 

aslanbey66

Üye
slm arkadaslar

Benim bir nevigasyon cihazim var yurt disndan getirmistim NEVIGON6 bu cihaza turkiye haritasini nasil yuklerim bu cep telefonu icin verdiginiz harita bu cihazada yuklene bilirmi nasil yuklerim yardimci olursaniz sevinirim.
 

oizzy

Üye
Arkadaşlar benim başıma geldi çok uzun aramalarıma rağmen hiçbi forumda ve sayfada bulamadım çözümünü, en son kendi çabalarımla buldum ve sizinle paylaşayim.Eğer tomtom dosyası kurulumunda dosya kuruluyormuş gibi yapıp yok oluyorsa telefonunuzun en son yazılımını yükleyin.. ben uzun uğraşlar sonucunda hatanın telefonun yazılımının eski olmasından kaynaklandığını buldum...telefonum M600i işletim sistemi symbian 9.1 UIQ 3.... Benim gibi sorun yaşayanlara faydalı olmuşumdur inşallah.. ;)

--------------- Ekleme ---------------

Güncel harita bulan olursa buraya eklerse sevinirim...
 

kerio77

Üye
bilgisayarına geç Tr_650 klasörünün içindeki TomTom_Turkiye_v608.cfg dosyasını sürükleyerek Navigator 6 (Symbian UIQ 3rd edition klasörünün içindeki !****** klasörünün içinde bulunan TT6_kg_4_C4Pda dosyasının üzerine sürükleyerek bırak
-- Dos ekranı açılacak açılan ekranda yazdığın kodu gir ve enter la sana gerekli şifreyi verecek .dediğingibi enter lıyorum ama ekran kayboluyo şifre felan vermiyor varmı başkayolu tşk

--------------- Ekleme ---------------

KRİO77 şifreyi bitürlü oluşturamadım söylediğin dosyayı TT6_kg_4_C4Pda.exe üzerine bırakıp kaydettiğim kodu giriyorum enter yapıtorum kodu girdiğimyer kayboluyo şifre mifre yok biyardımcı olursan sevinirim tşk

kodu girdikten sonra enter tuşuna basarbasmaz vakit kaybetmeden printscn tuşuna bas
word veya pover pointi aç sağ tıkla yapıştır de o anda ekranın görüntüsü word dosyasına yapışacaktır resmi kenarlarından çekiştirerek büyütebilirsin dos ekranında programın sana verdiği şifreyi bi yere not et sonra cihazında o şifreyi gir
 

oizzy

Üye
arkadaşlar harita çok kötü sahilyolu bostancıdan sonra denizde gidiyorsun gösteriyor.. :( ara sokaklar tali yollar yok sadece otoban ve e5 var... :(
 

h.s.n

Üye
Kardeş başka bir çözüm yolu buldum. Aşağıda yazacaklarımı sırasıyla aynen uygula. Bu sefer olması lazım.
1. C ' de "******" isimli bir klasör oluştur.
2. !****** klasörü içindeki "TomTom_Turkiye_v608.mid" ve "TT6_kg_4_C4Pda.exe" isimli dosyayı buraya yükle (Bu arada 'Araçlar' menüsündeki 'Klasör Seçenekleri' nden 'Görünüm' hanesindeki 'Bilinen Dosya Türleri İçin Uzantıları Gizle' kutusu işaretli olmasın).
3. "Start-Programs-Accessories-command" 'dan "Komut İstemi" ni çalıştır.
4. "c:\>" gelinceye kadar "cd.." yap
5. "cd ******" yaz. Ekranda "c:\******" görüyor olman lazım.
7) Daha sonra "TT6_kg_4_C4Pda.exe (boşluk) TomTom_Turkiye_v608.mid" yaz ve Enter'a bas.
8) Kodunu gir ve aktivasyon kodunu al. Kolay gelsin.
Ben de oldu.


Kardeşim Allah Razı Olsun...Çalıştırdım Sonunda...
 

tunasansal

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar UIQ3 için Garmin Mobile XT ve Başarsoftun hazırladığı 110mb Türkiye haritası var. Çok çok daha detaylı bir harita ve 2007 10. aya ait. Zamanım olduğunda onları upload edeceğim.
 

kerio77

Üye
Arkadaşlar UIQ3 için Garmin Mobile XT ve Başarsoftun hazırladığı 110mb Türkiye haritası var. Çok çok daha detaylı bir harita ve 2007 10. aya ait. Zamanım olduğunda onları upload edeceğim.
garminin haritası süper hiç bi sözüm yok ancaaaak! ben p990i ve royaltek gps ile denedim yer belirlemesi hatalı yani o anda bulunduğun yerden 1-2 km sapma yapıyo araştırdıgın kadarıyla aynı sorunu yaşayanlar mevcut zannedersem sorunun kaynağı garminin uiq3 yazılımından kaynaklanıyo
 

tames

Üye
arkadaşlar. Ben de sonyericsson p1 var ve garmin gps programı yüklü. Türkiye haritası da var. Harita çok güzel ama benim bulunduğum yeri yaklaşık 1-2 km farklı gösteriyor. çözüm nedir acaba. Şimdiden teşekkürler...
 
Oğuz Özseyrek

Oğuz Özseyrek

Üye
Peki Bu Navigasyon Yöntemi Hangi Telefonlarda Geçerli ?
 

moonriver

Üye
kerio77 arkadaşım teşekkürler
 

tunasansal

Üye
    Konu Sahibi
garminin haritası süper hiç bi sözüm yok ancaaaak! ben p990i ve royaltek gps ile denedim yer belirlemesi hatalı yani o anda bulunduğun yerden 1-2 km sapma yapıyo araştırdıgın kadarıyla aynı sorunu yaşayanlar mevcut zannedersem sorunun kaynağı garminin uiq3 yazılımından kaynaklanıyo

Dostum bu problemin çözümü yapıldı :) Daha yeni versiyonu ile çözülüyor..
 


Üst Alt