Arkadaşlar programı burda ve birkaç yerde daha verdim ve sorunsuz kullanıyor herkes. Eğer dos programı hata veriyorsa başka bilgisayarda deneyin, Visual C Runtime ya da Visual Basic Runtime yükleyin. Google'da bu dedilerimi bulabilirsiniz.
bilgisayarına geç Tr_650 klasörünün içindeki TomTom_Turkiye_v608.cfg dosyasını sürükleyerek Navigator 6 (Symbian UIQ 3rd edition klasörünün içindeki !****** klasörünün içinde bulunan TT6_kg_4_C4Pda dosyasının üzerine sürükleyerek bırak
-- Dos ekranı açılacak açılan ekranda yazdığın kodu gir ve enter la sana gerekli şifreyi verecek .dediğingibi enter lıyorum ama ekran kayboluyo şifre felan vermiyor varmı başkayolu tşk
--------------- Ekleme ---------------
KRİO77 şifreyi bitürlü oluşturamadım söylediğin dosyayı TT6_kg_4_C4Pda.exe üzerine bırakıp kaydettiğim kodu giriyorum enter yapıtorum kodu girdiğimyer kayboluyo şifre mifre yok biyardımcı olursan sevinirim tşk
Kardeş başka bir çözüm yolu buldum. Aşağıda yazacaklarımı sırasıyla aynen uygula. Bu sefer olması lazım.
1. C ' de "******" isimli bir klasör oluştur.
2. !****** klasörü içindeki "TomTom_Turkiye_v608.mid" ve "TT6_kg_4_C4Pda.exe" isimli dosyayı buraya yükle (Bu arada 'Araçlar' menüsündeki 'Klasör Seçenekleri' nden 'Görünüm' hanesindeki 'Bilinen Dosya Türleri İçin Uzantıları Gizle' kutusu işaretli olmasın).
3. "Start-Programs-Accessories-command" 'dan "Komut İstemi" ni çalıştır.
4. "c:\>" gelinceye kadar "cd.." yap
5. "cd ******" yaz. Ekranda "c:\******" görüyor olman lazım.
7) Daha sonra "TT6_kg_4_C4Pda.exe (boşluk) TomTom_Turkiye_v608.mid" yaz ve Enter'a bas.
8) Kodunu gir ve aktivasyon kodunu al. Kolay gelsin.
Ben de oldu.
garminin haritası süper hiç bi sözüm yok ancaaaak! ben p990i ve royaltek gps ile denedim yer belirlemesi hatalı yani o anda bulunduğun yerden 1-2 km sapma yapıyo araştırdıgın kadarıyla aynı sorunu yaşayanlar mevcut zannedersem sorunun kaynağı garminin uiq3 yazılımından kaynaklanıyoArkadaşlar UIQ3 için Garmin Mobile XT ve Başarsoftun hazırladığı 110mb Türkiye haritası var. Çok çok daha detaylı bir harita ve 2007 10. aya ait. Zamanım olduğunda onları upload edeceğim.
garminin haritası süper hiç bi sözüm yok ancaaaak! ben p990i ve royaltek gps ile denedim yer belirlemesi hatalı yani o anda bulunduğun yerden 1-2 km sapma yapıyo araştırdıgın kadarıyla aynı sorunu yaşayanlar mevcut zannedersem sorunun kaynağı garminin uiq3 yazılımından kaynaklanıyo
Daha yeni versiyonu ile çözülüyor..
