Tizen 2.1 Hazır

fk555897

Üye
buyrun türkçe inceleme

Güzel bir video teşekkürler.

Açılış süresi baya bir fazla geldi bana. Neredeyse yarım dakika. Simgeleri beğenmedim biraz daha güzel olabilirdi.
 

Seglopsi

Üye
tizen html5 tabanli. android gibi dalvik vm emulatoru de olmadigindan oldukca hizli calisan bir isletim sistemi olacaktir. firefox os ile de paralel calisir muhtemelen. asus'un cloud gate'e benzer bir isletim sistemi gibi geldi bana da.
 

tapatalk

Üye
ilk açılışa göre gayet iyi hızı
 

pRime.

Üye
tizen html5 tabanli. android gibi dalvik vm emulatoru de olmadigindan oldukca hizli calisan bir isletim sistemi olacaktir. firefox os ile de paralel calisir muhtemelen. asus'un cloud gate'e benzer bir isletim sistemi gibi geldi bana da.

hayır tizen artık native bir işletim sistemidir. İlk sürümü html5 tabanlıydı.

- - - Eklendi - - -

ayrıca html5in de dalvikten pek farkı yok native olmadığı için.
 

MaxiHan

Üye
Durum cubugu cok hos ama tizen biraz hantal gozukuyor. Ayrica cihazin disindaki kap gibi seyde hic hos dumuyor
 

pRime.

Üye
Durum cubugu cok hos ama tizen biraz hantal gozukuyor. Ayrica cihazin disindaki kap gibi seyde hic hos dumuyor

o bir referans cihazı, son kullanıcıya galaxy tadında cihazlarla gelecek. Ayrıca hantallığın sistemin geliştirme aşamasında olmasından kaynaklandığına eminim.
 
buyrun türkçe inceleme

Pek tercih edileceğini düşünmüyorum. Yeniliğe açık kullanıcılar farklılık olsun diye kullanacaklardır.


(Lumia 920 ile çekilmiş video. )
 

tapatalk

Üye
beyaz n9 değil mi çeken cihaz. bide tizen saf linux. bunun için bile çok sayıda alıcı çıkar meego vb. sistemlere olan talep gibi
 

fk555897

Üye
Arkadaşlar açılışının yavaş olmasından pekte stabil olmadığını anladım ama bildirim çubuğunun hareketinin hızını gördükten sonra kararımı değiltirdim ama çıkınca tam olarak inceleyip göreceğiz. Bada gibi kısa ömürlü olmazsa güzel olur.
 

PriZm

Üye
N9 da kırmızı kayıt led'i varmıydı

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

pRime.

Üye
N9 da kırmızı kayıt led'i varmıydı

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

tabiki var. Ya arkadaşlar videoyu izlerken dkkat etmemişim tekrar bakınca anladım. o cihaz bir n9 nerde görsem tanırım. Oytun lumia920yi çoktan geri yollamıştır ki o siyahtı.