tizen html5 tabanli. android gibi dalvik vm emulatoru de olmadigindan oldukca hizli calisan bir isletim sistemi olacaktir. firefox os ile de paralel calisir muhtemelen. asus'un cloud gate'e benzer bir isletim sistemi gibi geldi bana da.
tizen html5 tabanli. android gibi dalvik vm emulatoru de olmadigindan oldukca hizli calisan bir isletim sistemi olacaktir. firefox os ile de paralel calisir muhtemelen. asus'un cloud gate'e benzer bir isletim sistemi gibi geldi bana da.
o bir referans cihazı, son kullanıcıya galaxy tadında cihazlarla gelecek. Ayrıca hantallığın sistemin geliştirme aşamasında olmasından kaynaklandığına eminim.
Arkadaşlar açılışının yavaş olmasından pekte stabil olmadığını anladım ama bildirim çubuğunun hareketinin hızını gördükten sonra kararımı değiltirdim ama çıkınca tam olarak inceleyip göreceğiz. Bada gibi kısa ömürlü olmazsa güzel olur.
tabiki var. Ya arkadaşlar videoyu izlerken dkkat etmemişim tekrar bakınca anladım. o cihaz bir n9 nerde görsem tanırım. Oytun lumia920yi çoktan geri yollamıştır ki o siyahtı.
tabiki var. Ya arkadaşlar videoyu izlerken dkkat etmemişim tekrar bakınca anladım. o cihaz bir n9 nerde görsem tanırım. Oytun lumia920yi çoktan geri yollamıştır ki o siyahtı.