Tipim nasıl (öneriler)

Revengeful

Emekli Yönetici
Benden yaşlı gösteriyor adama bak
 
Tepkiler: TeknoÖmer
kardeş hep lens ile çekip koyuyorsun. birde lenssiz orjinal çeksene?
 
Tepkiler: TeknoÖmer
    Konu Sahibi
Oooo iyi o zaman Şakire haber saldım göndersin sana iki kilo


İki kilo abi pazardan meyve mi alıyoruz ya Birde şakir? kezban getir mesin?



kardeş hep lens ile çekip koyuyorsun. birde lenssiz orjinal çeksene?

Ne memnuniyetsiz adamsın




Edit:La sanırım bunda da var eve gidince atayım ben sana.Bu arada kendimi çok güzel ifşa ettim 100 tane resim attım
 
Son düzenleme:
Tepkiler: TeknoÖmer
Olabilir bak cabbar emmiyle pazarlığa başlamıştır şimdi.
Güzel ifşa oldun ama
26 Mayısta 18 oldum




Revengeful vs Citizen

Söylentiler doğru House M.D benim
Geçmiş doğum günün kutlu olsun
 
Tepkiler: Emma-Watson
    Konu Sahibi
 
    Konu Sahibi
Olabilir bak cabbar emmiyle pazarlığa başlamıştır şimdi.
Güzel ifşa oldun ama
Geçmiş doğum günün kutlu olsun


Eyi pazarlıg etsön haa parayı sogagta bılmadıg lo


Bundan önce etmiştim kendimi zaten bu konuda Sonra kaldırmışım resmi.
Sizde edin kendinizi