Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
"Teşekkür et" Butonunun Olması
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
technonur
Üye
bencede olmasın şuanki sistem gayet iyi 10 numara
researcher
Üye
rep sisteminin olduu forumları da biliyorum...insanlar rep almayınca cok bozuluyolar...birine rep verince de ille istiyolar...is ticarete donusuyor....herkes birbirine rep vermeye baslıyor....ozellikle yakın olanlar falan.....
arslansem
Üye
Olabilir
recepali
Üye
herkez emek veriyo ve bişeyler bulup koyuyo siteye bi teşekkür az mı yani olsa çok iyi olur
Oğuz Özseyrek
Üye
Bencede Gereksiz Çünkü Teşekkür Ediyoruz Biz... Cewap Olarak Ama Bi Açıdanda İyi Çünkü Forumda Cewap Kirliliği Olmaz!
DJ GENTLEMAN
Üye
gayet güzel arkadaşın dedigi gibi teşekkür ediyoruz yazı ile butona ne hacet
elmyra
Üye
gerek yok oneee öyleee alttaaa buseferdeee gizlii link yapmaya kalkısılır yok önce tşekkür et sonra linklerii görrr
SALVADORE
Üye
arkadaş güzel düşünerek konu açmış ama olmaması daha iyi yazarak teşekkür etmek gibisi varmı
FerreT
Üye
yazarak tşk etmek gibisi yok fakat millet bundan aciz ama en azından bir tek tuşa basabilir..Paylaşım yapan kişininde hevesi kırılmaz misal..görüntüleme 800-900 arası cevap sayısı 3 emeğe saygı yok..fakat tşk et düğmesi olsa millet belki üşenmeyip basabilir
AkreP_KraL_19_1
Üye
gerek yoq zaten herkes teşekkür etmesini biliyor
CK1991
Üye
bu konuyu görmeden aynı istekte bulundum kesinlikle bu sitenin ihtyacı var
canturgay
Üye
Bu Tür Buton Olayları Samimiyetten Uzak Olur Diye Düşünüyorum
Ozan
Admin
Tesekkur butonu olması, zaten sağlamaya calistigimiz "konulara tesekkur etmek, emege saygı duymak" durumunu daha da aksine götürür gibi görünüyor.
marvelboy
Üye
bence gerekli hem daha hızlı maxipuan da kazanabilirz
Arazlam
Üye
teşekkür butonu olmalı sayfalar dolusu sağol un bir mantığı yok ama yorum getirmek isteyen yine yazar
dreamboys69
Üye
teşekkür butonu yerine teşekkür edilmemesini tercih ederim...teşekkür nedirki,varsa bir yorumun yazarsın
Maxipuan Olmasa Rep Sistemİ olsun Dicektim Ama Maxipuan var
CanceR
Üye
aslıdan bazı açılardan gerekli bazı açılardan gereksiz aslıdan saol tşkler gibi kelimelren yasaklansa onun yerinen teşşkür butonu koysa belki iyi olabilir ama ozamdan herkes tşk butonudan basar olmaz olucaksa dahi herşey düşünülmeli bence )