"Teşekkür et" Butonunun Olması

Sponsorlu Bağlantılar

Sizcede "Teşekkür Et" Butonu Olmalımı?

  • Evet, Kesinlikle

    Kullanılan: 32 53.3%
  • Hayır.

    Kullanılan: 28 46.7%

  • Kullanılan toplam oy
    60
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
technonur

technonur

Üye
bencede olmasın şuanki sistem gayet iyi 10 numara
 


researcher

Üye
rep sisteminin olduu forumları da biliyorum...insanlar rep almayınca cok bozuluyolar...birine rep verince de ille istiyolar...is ticarete donusuyor....herkes birbirine rep vermeye baslıyor....ozellikle yakın olanlar falan.....
 
arslansem

arslansem

Üye
Olabilir :)
 
recepali

recepali

Üye
herkez emek veriyo ve bişeyler bulup koyuyo siteye bi teşekkür az mı yani olsa çok iyi olur
 
Oğuz Özseyrek

Oğuz Özseyrek

Üye
Bencede Gereksiz Çünkü Teşekkür Ediyoruz Biz... Cewap Olarak :) Ama Bi Açıdanda İyi Çünkü Forumda Cewap Kirliliği Olmaz!
 
DJ GENTLEMAN

DJ GENTLEMAN

Üye
gayet güzel arkadaşın dedigi gibi teşekkür ediyoruz yazı ile butona ne hacet
 

elmyra

Üye
gerek yok oneee öyleee alttaaa buseferdeee gizlii link yapmaya kalkısılır yok önce tşekkür et sonra linklerii görrr
 
SALVADORE

SALVADORE

Üye
arkadaş güzel düşünerek konu açmış ama olmaması daha iyi yazarak teşekkür etmek gibisi varmı :oke:
 
FerreT

FerreT

Üye
yazarak tşk etmek gibisi yok fakat millet bundan aciz ama en azından bir tek tuşa basabilir..Paylaşım yapan kişininde hevesi kırılmaz misal..görüntüleme 800-900 arası cevap sayısı 3 emeğe saygı yok..fakat tşk et düğmesi olsa millet belki üşenmeyip basabilir
 
AkreP_KraL_19_1

AkreP_KraL_19_1

Üye
gerek yoq zaten herkes teşekkür etmesini biliyor
 
CK1991

CK1991

Üye
bu konuyu görmeden aynı istekte bulundum kesinlikle bu sitenin ihtyacı var:oke:
 
canturgay

canturgay

Üye
Bu Tür Buton Olayları Samimiyetten Uzak Olur Diye Düşünüyorum
 
Ozan

Ozan

Admin
Tesekkur butonu olması, zaten sağlamaya calistigimiz "konulara tesekkur etmek, emege saygı duymak" durumunu daha da aksine götürür gibi görünüyor.
 
marvelboy

marvelboy

Üye
bence gerekli hem daha hızlı maxipuan da kazanabilirz
 
Arazlam

Arazlam

Üye
teşekkür butonu olmalı sayfalar dolusu sağol un bir mantığı yok ama yorum getirmek isteyen yine yazar
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
teşekkür butonu yerine teşekkür edilmemesini tercih ederim...teşekkür nedirki,varsa bir yorumun yazarsın;)
 
Seza

Seza

Üye
Maxipuan Olmasa Rep Sistemİ olsun Dicektim Ama Maxipuan var :)
 
CanceR

CanceR

Üye
aslıdan bazı açılardan gerekli bazı açılardan gereksiz aslıdan saol tşkler gibi kelimelren yasaklansa onun yerinen teşşkür butonu koysa belki iyi olabilir ama ozamdan herkes tşk butonudan basar olmaz olucaksa dahi herşey düşünülmeli bence ;))
 
marvelboy

marvelboy

Üye
28 e 28 oylar yarı yarıya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt