"Teşekkür et" Butonunun Olması

Sponsorlu Bağlantılar

Sizcede "Teşekkür Et" Butonu Olmalımı?

  • Evet, Kesinlikle

    Kullanılan: 32 53.3%
  • Hayır.

    Kullanılan: 28 46.7%

  • Kullanılan toplam oy
    60
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
BuRacK

BuRacK

Üye
    Konu Sahibi
"Teşekkür et" Butonunun Olması
Arkadaşlar bence teşekkür et butonu olması siteyi daha iyi yapar...
Böylelikle Her mesajın altında Teşekkürler saol v.s.. görmek biter...
Yöneticilerimizden teşekkür butonu yapılmasını talep ediyorum...
 


> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
Daha önce varmış ama kaldırılmış böyle daha iyi bence :coold:

iki satır yazmaya üşenen butonada basmaz tahminim
:sn:
 
Nazy

Nazy

Üye
Bence O Sağol vb. ler
Paylaşım İçin Gerekli

Buton Neymiş...
 
mservank

mservank

Üye
bence gereksiz
 
o9uz

o9uz

Üye
bence de hayatı klişeleştirmeye gerek yok.buton yok teşekkür ederim ellerine sağlık demek falan varken ne gerek var.olursa herkese sabit cevap gider ama elle yazınca kardeşim birader gibi güzel sıfatlarıda kullanabilioz demi_?
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
bence olmamalı...hiç sevmiyorumm o uygulamaları...teşekkür etmek isteyen eder zaten yazılı olarak bi de butona basmasına gerek yok....
 
Nazy

Nazy

Üye
yazınca kardeşim birader gibi güzel sıfatlarıda kullanabilioz demi_?

evet böyle samimi mesajlar
üyeleri birbirine dahada kaynaştırır.

Ne O Öyle;
Senin İçin Butona bastım Haberin Olsun.
veya
Beğenirseniz Basın
Basmayan nın PC s Bozulsun
Butonuma Basmazsanız Üzülürüm...

Kötü Olurdu Buton Olayı
 
ouSahin

ouSahin

Üye
bir nevi boş mesaj atan üyelerden kurtulmuş oluruz ama bir bakımdanda sömürenlerin işine gelcek mesaj yerine o butona basarlar...bencede olsun:) şikayet et butonunun yanına :) a
 
keremerson

keremerson

Üye
hiç sevmem öyle buton olaylarını :) olmasın bence..
 
a21a

a21a

Emekli Yönetici
tşk, zaol, saol, thnx gibi mesajları görünce helede forumda bu mesajlardan binlerce olunca bazen yönetimde aklımıza geliyor.. hatta ben öneriyorum.. :) fakat yukarıda da belirtildiği gibi mesaj yazmanın kıymetini azaltıyor.. bizim dileğimiz, teşekkür edilsin ama "zaol" şeklinde değilde "teşekkür ederim" şeklinde.. belki birkaç harf daha yazılmış olunacak klavyeden.. ve o güzelim Türkçe'miz bozulmamış olacak..

:oke:
 
BuRacK

BuRacK

Üye
    Konu Sahibi
tamam istemiyormussunuz :) bari rep sistemi olsun ya :D
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
rep ve benzeri uygulamalar forumun seviyesini düşürür bence!
 
mservank

mservank

Üye
evet rep ve diğer uygulamalar forumun seviyesini düşürür farkımız kalmaz diğer forumlardan sıradanlaşırız
 
GuNSTuR

GuNSTuR

Üye
bencede olmasın ya herkes yorumlarını yazsın
 
Salihyet

Salihyet

Üye
bence : Sağol arkadaşım, teşekkür ederim, güzel paylaşım, +rep gibi mesajlar yerine teşekkür et butonu olsun ve emek karşılıksız kalmasın ;) ama teşekkür et butonu sadece konu başlığına yapılsın çünkü her önüne gelen olur olmadık mesaja teşekkür eder iş karışır konuya teşekkür etmek için bir buton çok iyi olabilir.
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
pehhh butonda neymiş, repte neymiş.. burada bizbizeyiz,hiçbirşey istemeyiz... bişey yapmak istiyorsan bana kontor at!!!
 
keremerson

keremerson

Üye
Rep sistemi bence çok kötü oluyo, kaliteyi gerçekten çok düşürüyo, maxipuan sistemi warya, yetmiyo mu ?? Kontör bile kazandırıyo size..
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
teşekkür butonu olması gereksiz bence...
teşekkürler yazmak çok mu zor bişi..? 11 harf sedece... ;)

rep sistemine gelincee...
bizim maxipuanımız war... yetiyo çok şükür... böylesi daha güzel.
arkadaşlarımın dediği gibi, kaliteyi düşürüyo. :naughty:
yaşasın maxipuan, yaşasın maxicep...:heyo:
 
Nazy

Nazy

Üye
teşekkür butonu olması gereksiz bence...
teşekkürler yazmak çok mu zor bişi..? 11 harf sedece... ;)

rep sistemine gelincee...
bizim maxipuanımız war... yetiyo çok şükür... böylesi daha güzel.
arkadaşlarımın dediği gibi, kaliteyi düşürüyo. :naughty:
yaşasın maxipuan, yaşasın maxicep...:heyo:

ayrıca REP bir işe yaramıyor Karizma Dışında :naughty:
ama MaxiPuan Kontör Konusunda Çok Yararlı
Cep Telefonu Hakkında Paylaşıyoruz
Sonrada Cep Telefonu İle Konuşuyoruz:):oke:
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
çok karışıklık oluyor buton'du rep'ti falan uzar gider bu seçenekler.isteyen eder teşekkürünü,zorla olmaz teşekkür.zorla gelen teşekkür yerine teşekkür etmesinler daha iyi:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt