yazınca kardeşim birader gibi güzel sıfatlarıda kullanabilioz demi_?
fakat yukarıda da belirtildiği gibi mesaj yazmanın kıymetini azaltıyor.. bizim dileğimiz, teşekkür edilsin ama "zaol" şeklinde değilde "teşekkür ederim" şeklinde.. belki birkaç harf daha yazılmış olunacak klavyeden.. ve o güzelim Türkçe'miz bozulmamış olacak..
teşekkür butonu olması gereksiz bence...
teşekkürler yazmak çok mu zor bişi..? 11 harf sedece...
rep sistemine gelincee...
bizim maxipuanımız war... yetiyo çok şükür... böylesi daha güzel.
arkadaşlarımın dediği gibi, kaliteyi düşürüyo.
yaşasın maxipuan, yaşasın maxicep...![]()



