tesadüfmü kaderin cilvesimi, silvesimi? acep?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Raptor_tr

Raptor_tr

Üye
    Konu Sahibi
tesadüfmü kaderin cilvesimi, silvesimi? acep?
19.07.2012 yani dün dünya fenerbahçeliler günüymüş.
Aynı zamanda dünya eşcinseller günüymüş :d:
(dalga geçiyo diyen olursa bende fenerliyim)
 


codblackops2

codblackops2

Üye
:kotu:
 
  • Beğen
Tepkiler: lolaman
codblackops2

codblackops2

Üye
Bir Fbli olarak kınıyorum seni nasıl fblisin sopa:
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR ve lolaman
lolaman

lolaman

Üye
Eşcinseller günüyse o Fenerbahçelileri pek alakadar etmez.Önemli olan 19.07 fest.Ama senin bir fenerbahçeli olarak bunu paylaşmanı doğru bulmadım.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
tartışma çıkacak gibi :nono:
 
Raptor_tr

Raptor_tr

Üye
    Konu Sahibi
gerçekleri saklayamadım :kop:
 
Raptor_tr

Raptor_tr

Üye
    Konu Sahibi
ayrıca fb de şike yapılsa ve bunu bilsem saklamam mı gerekiyo? :nono:

- - - Eklendi - - -

:d:
 
codblackops2

codblackops2

Üye
(h) Bu smileye hastayım. ama doğru tartışma çıkabilir hem bak ben kadiköyde oturuyorum toplarım gfbyi :D

:eheh

Hacı fanatik değilim ben.şike yaptıysa aziz yıldırımın cezasını çekmesini isterim.ama yapmadıysa oyalamanın anlamı yok.konumuz şike değil.
 
Raptor_tr

Raptor_tr

Üye
    Konu Sahibi
Suç kaderin siz beni kınayın :züü: küstüm işte
 
  • Beğen
Tepkiler: OttomaN TigeR
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt