tartışma çıkacak gibi![]()

Bir Galatasaraylı olarak ben de kınıyor(muy)um?!!!Bir Fbli olarak kınıyorum seni nasıl fblisin![]()

gerçekleri saklayamadım![]()
Hem de fbliler arasında![]()
Bu smileye hastayım. ama doğru tartışma çıkabilir hem bak ben kadiköyde oturuyorum toplarım gfbyi 
Saklama gerekmiyo söylemesen yeterayrıca fb de şike yapılsa ve bunu bilsem saklamam mı gerekiyo?
- - - Eklendi - - -
![]()

Bir Galatasaraylı olarak ben de kınıyor(muy)um?!!!![]()
![]()

Hacı sen kendine ve bize ne demek istediğinin farkında mısın
Bu smileye hastayım. ama doğru tartışma çıkabilir hem bak ben kadiköyde oturuyorum toplarım gfbyi
![]()
hA) kınıyorum! B) Kınıyor muyum?
Sen değilsen biz fanatiğiz hacı
h
Hacı fanatik değilim ben.şike yaptıysa aziz yıldırımın cezasını çekmesini isterim.ama yapmadıysa oyalamanın anlamı yok.konumuz şike değil.

A) kınıyorum! B) Kınıyor muyum?
A diyorum yani![]()
tamam abi 
