Teröre karşı siyah kurdele eylemi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

    Konu Sahibi
Teröre karşı siyah kurdele eylemi
Eğitim-İş, terörü lanetlemek için “Siyah Kurdele Takma Eylemi” gerçekleştirecek.
 
Tepkiler: -efşan

By_AkA

Üye
Sinirlerim acaip derecede bozuk ağladım ağlıcam sinirimden...
 

pelın_

    Konu Sahibi
destek ol bı gunlugune avatarını degıstır ne kaybedersın
 
ben böyle etkınlıklerı anlamıyorum anlamycam
resımlerınızı deıstırın bıkac kısı facebook resmını degıssın
herkes taksın kurdaleyı haftaya sürmez unutulcak
bukadar balık beyınlıyız ıste balıklara bıle hakaret olur bu !
siz gösterın tepkınızı umarım işe yarar
ben ıcımde yasarım
 
Tepkiler: Silinen Üye 166392 ve -efşan

By_AkA

Üye

Bu biraz ağır olmadı mı erva...
 
bana göre olmadı sız yapın her sehıt olayında aynı sey aynı kurdale olayı bıktm ben bende üzülüyorum bende agladım bugun ama basıt bseyms gbı ne bu bıkac gun sonrada ındırrsınız profılınızden
 

pelın_

    Konu Sahibi
sagolun dıyıl ılk soleyen oda dıyıl ama yınede ınsan bı nebzede olsa
onlar ıcın bışey yaptıgını caba gosterdıgını bılse yeter zorunlu dıyıl katılıp katılmamk kısıye ozgu
ben ailemden şehıt verdım hemde 2 tane bunun nedemk oldugunu ıyı bılıyorum ha suda var kudele taktında noldu dıycen dımı
olsun ben enazından bısey yaptım
 
Tepkiler: enginzz ve By_AkA
pelın mekanı cennet olsun bsey dedıgm yok yapanlara ama kurdaleyle çözulcek bsey deıl
ıkı gün sonra o resımler ıncek ona sinir oluyorum okadar basıt deıl ıste madem bsey yapcaksınız yürüyün sehıtlerımız ıcın daha cok sesınz duyulur kımse profıl resmınıze bakmaz siteye gırıpte
Allah ülkemızı askerlerımızı korusun
 
Tepkiler: Silinen Üye 166392, minoo ve 'Patron

By_AkA

Üye
erva o zaman kalk oturduğun yerden al eline bi m4-a1 git terörist avına... içinde yaşıyosan yaşıyosunda bu bizlere laf söyleme hakkın olduğunu göstermez...
Napıcaksın başka? napıcaksın? en azından susmuyoruz...
 

pelın_

    Konu Sahibi

cnm öle dıyıl ıste yapma dedıgın okadarda basıt bı olay dıyıl
 
ben en basında da belırttım arkadasım kımseye bsey demıyorum dedım bana sacma gelıyor
sıze koymayn dıyen mı oldu
terörist avlayamıyosamda okurup kuranımı okuyorum merak etme ruhlarına
 
Tepkiler: -efşan, minoo ve ChavRash

By_AkA

Üye
herkesin sinirleri gergin... Tartışmıyalım daha fazla en iyisi... elim ayağım titriyo zaten sinirden... ya bu ne cürettir arkadaş sen kimsin lan silah doğrultuyosun türk askerine!!!
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Avatar değiştirmeyle olacak iş değil, elinize siyah çelenk alıp sokakta yürüseniz 'bunun derdi ne acaba' diye kendi kendine söylenir millet. İcraat lazım icraat. Mesele silahta da bitmiyor, mesele sivil direnişte bitiyor; ama ecdadımız 7 düveli devirmiş iken biz karıncanın taşıdığı yükü taşımaktan yakınıyoruz şu devirde!
 
Tepkiler: Silinen Üye 166392, minoo, Elektr0 ve 1 kişi daha

pelın_

    Konu Sahibi
haklısın tartısma yakısmaz bıze cnm sadece fıkır ayrımına duserız
 
bunu anlatmaya calısıyorum ya bı kısı anladı en azından şükür
ısteyen ıstedıgı tepkıyı göstersın bana benım dycem bu saygı duyarım sızınkıne de sızde benım dusunmeye saygı duyun en azndan
 

'Patron

Üye
herkesin sinirleri gergin... Tartışmıyalım daha fazla en iyisi... elim ayağım titriyo zaten sinirden... ya bu ne cürettir arkadaş sen kimsin lan silah doğrultuyosun türk askerine!!!
hiç sorma hiç.. Lanet Olsnlar.Verın bana o m4u gıtmezsem adam değiilim. !
 

By_AkA

Üye
Saygı duymak mı? Yarım saattir balık beyinli diosun bu dediğim balık beyinlilere hakaret olur diosun sonra saygı bekliosun öylemi ...
 

pelın_

    Konu Sahibi
cnm bende deımya saygım sonsuz ıstege baglı zorla olan bıseyde dıyıl
bazen ınsanların tekılerı farklı oluyo okadar san uzlmuyosun yada buna benzer seyler solenmedı yanlış anlama ıstemıyosan koyma nedıyım
 
tamam sen saygı duyma sorun deıl
Saygı duymak mı? Yarım saattir balık beyinli diosun bu dediğim balık beyinlilere hakaret olur diosun sonra saygı bekliosun öylemi sana bi saygı duyardım şimdi de neyse...


----------Eklendi @ 01:21:07 ---------- Yazıldı @ 01:18:05 ----------

pelın benım uzulmedıgımı nerden bılıysn yaa kurdalede mı bıtıyo iş Allah askına ya
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...