Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Tema İsteyen arkadaşlar... içeri
Sponsorlu Bağlantılar
muhaf
Üye
ben( kenan ile yeter) yazan bi tema istiyorum sizlerden,şimdiden teşekkürler,telefonum 6300
..PaMuK..
Üye
bn kalpli ama değişik bi tema istiyorum. kayar kapak sesi olsun, mesaj ve zil sesi farklı olsun. bide menüsündeki simgeler farklı olsun güzel dursun yani böle bi tema yapabilir misin? nokia 5200
bdr81
Üye
ARKADAŞIM MAXİCEP.COM DA NERDEYSE BÜTÜN SİTELERE TELEFONUMA TEMA İSTEDİM BİR ALLAH'IN KULU CEVAP YAZMADI SANA İLGİLENİRSİN DİYE ÖZEL BİR MESAJ ATMAK İSTEDİM...TELEFONUMUN MARKASI Digiphone E7300 İLGİLENİRSEN ÇOK SEVİNİRİM...
dfskfsj
Üye
gzel
yasa1234
Üye
Lg Ks360 iphone teması
dr.gkn
Üye
bende bi fenerbahçe teması istiyorum nokia c3-01
SHS
Üye
emeğine sağlık
quaresma127
Üye
kardeş sen bana samsung s5233w teması yap yeter ama siyah beyaz yap