Tema İsteyen arkadaşlar... içeri

Sponsorlu Bağlantılar

muhaf

muhaf

Üye
ben( kenan ile yeter) yazan bi tema istiyorum sizlerden,şimdiden teşekkürler,telefonum 6300
 


..PaMuK..

..PaMuK..

Üye
bn kalpli ama değişik bi tema istiyorum. kayar kapak sesi olsun, mesaj ve zil sesi farklı olsun. bide menüsündeki simgeler farklı olsun güzel dursun yani böle bi tema yapabilir misin? nokia 5200
 
bdr81

bdr81

Üye
ARKADAŞIM MAXİCEP.COM DA NERDEYSE BÜTÜN SİTELERE TELEFONUMA TEMA İSTEDİM BİR ALLAH'IN KULU CEVAP YAZMADI SANA İLGİLENİRSİN DİYE ÖZEL BİR MESAJ ATMAK İSTEDİM...TELEFONUMUN MARKASI Digiphone E7300 İLGİLENİRSEN ÇOK SEVİNİRİM...
 

dfskfsj

Üye
gzel
 

yasa1234

Üye
Lg Ks360 iphone teması
 

dr.gkn

Üye
bende bi fenerbahçe teması istiyorum :) nokia c3-01
 
SHS

SHS

Üye
emeğine sağlık:good:
 

quaresma127

Üye
kardeş sen bana samsung s5233w teması yap yeter ama siyah beyaz yap
 


Üst Alt