^^^^tema istek^^^^

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
deniz_177

deniz_177

Üye
    Konu Sahibi
^^^^tema istek^^^^
ârkadaşlar sız temaları istein ben 5 dakıka ıcınde yaparım !!!
 


guccu1

guccu1

Üye
hadi bul bakalım 6630 için vista tema ama menü değişik telefondaki bütün simgeler vista gibi olac:sopa::sopa::sopa::sopa::sopa::sopa::sopa::sopa:
 
beykozlu_emre

beykozlu_emre

Üye
ben istek yaparsam altından kalkamassın
oyuzden istek yapmıcam :D
 
deniz_177

deniz_177

Üye
    Konu Sahibi


al sana vista arkadasım link

 
deniz_177

deniz_177

Üye
    Konu Sahibi
ne oldu aldınmı temaı calısıomu ??
 
HEPSİ1

HEPSİ1

Üye
hayko cepkinin temasını yaparmısın kardeşim nokia 6630 için

--------------- Ekleme ---------------

daa yapmamışın be kardeş be 2 gün oldu sn 5 dkda yapmadan bahsediosun:islik
 
deniz_177

deniz_177

Üye
    Konu Sahibi
kardes tema verılmıstı sıtede ondan yapmadım
 
Hakan Koc

Hakan Koc

Üye
tabiki de dnizlispor teması 6630
 

apocalypsedgs

Üye
6670 için rafael sobis teması istiyorum lütfen :)
 
HEPSİ1

HEPSİ1

Üye
o s40 modeli için kardeş ya haykonun temasını 6630 için yaparmısın pls:mahcup:
 
runkli

runkli

Üye
slm orhan gencebay teması istesem:)
 

carpediem1903

Üye
peki
 
HEPSİ1

HEPSİ1

Üye
lan bari yapmıyacan konuyu açma be :@:vur:sahan::birak:
 

zivana_99

Üye
ewet benmde bi isteğim oLucak sndn 6630 için redbuLL teması..!!menü we simgeLer değişk oLuck yaparsn çok hayr duası aLırsn bndn habrn oLsn :D
 
speedrush

speedrush

Üye
aynen söz veripte yapmamak çok kötü bir davranış :nono:
 
süperüyeyim

süperüyeyim

Üye
o aynı vistananınkinin 6600 olanı bide n95 8gb ninki lazım vista
yapmazsan
:sahan:
 

akin_1

Üye
n73 için tema bulamıyorum güzel bişe bulursan yeter
 

jokkyy

Üye
kardeş emma watsonun temasını yaparmısın
 
twism

twism

Üye
1967 shelby gt 500 mustang teması yapabilirmisin?yaparsan helal olsun hiç bi yerde bulamıyom
 
ReDMeMooo

ReDMeMooo

Üye
slm kardeş bana dilara yazılı bir tema yapabilirmisin. ben biraz beceriksizim yapamıyorum. yaparsan çok sevinirim. tşk.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt