Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
^^^^tema istek^^^^
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
deniz_177
Üye
Konu Sahibi
^^^^tema istek^^^^
ârkadaşlar sız temaları istein ben 5 dakıka ıcınde yaparım !!!
guccu1
Üye
hadi bul bakalım 6630 için vista tema ama menü değişik telefondaki bütün simgeler vista gibi olac
beykozlu_emre
Üye
ben istek yaparsam altından kalkamassın
oyuzden istek yapmıcam
deniz_177
Üye
Konu Sahibi
al sana vista arkadasım link
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
deniz_177
Üye
Konu Sahibi
ne oldu aldınmı temaı calısıomu ??
HEPSİ1
Üye
hayko cepkinin temasını yaparmısın kardeşim nokia 6630 için
--------------- Ekleme ---------------
daa yapmamışın be kardeş be 2 gün oldu sn 5 dkda yapmadan bahsediosun
deniz_177
Üye
Konu Sahibi
kardes tema verılmıstı sıtede ondan yapmadım
Hakan Koc
Üye
tabiki de dnizlispor teması 6630
apocalypsedgs
Üye
6670 için rafael sobis teması istiyorum lütfen
HEPSİ1
Üye
o s40 modeli için kardeş ya haykonun temasını 6630 için yaparmısın pls
runkli
Üye
slm orhan gencebay teması istesem
carpediem1903
Üye
peki
HEPSİ1
Üye
lan bari yapmıyacan konuyu açma be
zivana_99
Üye
ewet benmde bi isteğim oLucak sndn 6630 için redbuLL teması..!!menü we simgeLer değişk oLuck yaparsn çok hayr duası aLırsn bndn habrn oLsn
speedrush
Üye
aynen söz veripte yapmamak çok kötü bir davranış
süperüyeyim
Üye
o aynı vistananınkinin 6600 olanı bide n95 8gb ninki lazım vista
yapmazsan
akin_1
Üye
n73 için tema bulamıyorum güzel bişe bulursan yeter
jokkyy
Üye
kardeş emma watsonun temasını yaparmısın
twism
Üye
1967 shelby gt 500 mustang teması yapabilirmisin?yaparsan helal olsun hiç bi yerde bulamıyom
ReDMeMooo
Üye
slm kardeş bana dilara yazılı bir tema yapabilirmisin. ben biraz beceriksizim yapamıyorum. yaparsan çok sevinirim. tşk.