Mustafa Dümen
Üye
TeleService Garanti Hakkında
Garantili telefonum açılmadığı için alınan yer tarafından 'teleservice' gönderilmiş, telefon hakkında IMEI ile sorgulama yapıldığında şu bilgileri yazmışlar:
| IMEI: | |
| İş emri: | M22971** |
| Kargo Giriş Tarihi: | 2012-11-12 |
| Geliş Tarihi: | 2012-11-12 |
| Bitiş Tarihi: | 2012-11-13 |
| Tamir Bilgisi: | TELEFONUNUZ DEGISTIRILMISTIR (SWAP MB) |
| Durum: | Cihazınız 15.11.12 tarihinde kargoya teslim edilmiştir. buraları biliyorum ama bugün KVK e telefonu batarya sıkıntısı için verdiğimde , işlem yapılmamış garantiniz yok diye uyardılar beni, elimde telefonun anakartının değiştiğine dair fatura var teleservice olarak dedim ilgilenmediler, bugün teleservice aradım bana , telefonun 04.2011 tarihinde alındığının ve garantisinin 04.2013 de biteceğini sundular. kafamı karıştıran telefonun 04.2011 de değil de daha ileri tarihte alındığını söylemişti telefonu aldığım kişi.telefon KVK çıkışlı kvk ilgilenmiyor teleservice bana garanti hakkında bilgi veriyor, nasıl iştir bu anlamadım. fatura olarak sadece teleservice verdiği telefonunuz değiştirilmiş yeni imei şudur ibareli fatura var.telefonla birlikte verilen faturayı telefonun alındığı yer el koymuş telefonun imeisi değiştiği için.servis işlemi elimdeki faturayla olacakmış ama kvk daki yetkili telefonun faturası olmadan hiçbir hak talep edemediğimi belirtiyor, bir de ben bu telefonu teleservice üzerinden mi garantiye vereceğim ? KVK garantiniz yok diyor ilgilenmiyor, teleservice de 04.2013 tarihine kadar garantili olduğunu söylüyor. kafam karıştı iyice?? |
