Telefonunuzun Ana Ekranı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Bilmesem söylemem tek basınca olur uygulama seçersin sonra masaüstüne gelir

- - - Eklendi - - -

Basılı tutmayacaksın
 


esokmen

esokmen

Üye
çok güzeller var
 
Joker.

Joker.

Üye
Chaos Strike kullanıyorum ama ev ekranı Witgetizer.

Bana konusunu atar mısın merak ettim o cfw şu ana çıkan v22 için çoğu cfw arşivi var zaten 6-7 tane çıktı galiba 5 tanesi var bende bundan kusur kalmayayım
 
ekomar16

ekomar16

Üye
Yok cidden hiçbirşey yok dokunmadık yer kalmadı ev ekranının adı Vodafone.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Kardeş ayarlar > kişisel > ana ekranı oratsu yap
 
Shorty Meeks

Shorty Meeks

Üye
    Konu Sahibi


Bana konusunu atar mısın merak ettim o cfw şu ana çıkan v22 için çoğu cfw arşivi var zaten 6-7 tane çıktı galiba 5 tanesi var bende bundan kusur kalmayayım

Leofranklynin cfwsi o biraz editledim bu ana ekranla ram 58 mb gôsteriyor. Buraya leodan izin alırsam yüklerim.
 
Mert045

Mert045

Üye
 
ekomar16

ekomar16

Üye
Furkan ben senin ev ekranını yükledim onda sorun yok :)
Bende vodafone diye ev ekranı var onu diyorum boş diye :)
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
He pardon kardeşim sorun yok o zaman
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt