paylaşım için teşekkürler
Silinen Üye 166392 Kapalı Hesap Konu Sahibi reymys36' Alıntı: nasıl yaptın peki bizlede paylaşırmısın bilgini Genişletmek için tıkla ... ulead gif animator'le yapmıştım
reymys36' Alıntı: nasıl yaptın peki bizlede paylaşırmısın bilgini Genişletmek için tıkla ... ulead gif animator'le yapmıştım
KRe4 Üye Odysseus' Alıntı: Açılıp kapansın demişsin de bu duvar kağıdı. Nasıl açılıp kapanırken çıkacak. İlginç. Genişletmek için tıkla ... kaya6031' Alıntı: gereksiz bence hem zaten bu duvar kağıdı kapanıp açılmayla alakası ne ?? Genişletmek için tıkla ... Çoğu telefonda açılış resmi, kapanış resmi ve ekran koruyucu ayarlama gibi yerler var.Çin malı değil normal telefonlara da yapılabilir.
Odysseus' Alıntı: Açılıp kapansın demişsin de bu duvar kağıdı. Nasıl açılıp kapanırken çıkacak. İlginç. Genişletmek için tıkla ... kaya6031' Alıntı: gereksiz bence hem zaten bu duvar kağıdı kapanıp açılmayla alakası ne ?? Genişletmek için tıkla ... Çoğu telefonda açılış resmi, kapanış resmi ve ekran koruyucu ayarlama gibi yerler var.Çin malı değil normal telefonlara da yapılabilir.
symbianware Üye http://www.maxicep.com/s60-3rd-yazi...ndows7-gibi-acilsin-ve-kapansin-2-496657.html isterseniz bunu yükleyebilirsiniz.. isterseniz bu resimleri düzenleyip xp başlangıç sesini de ekleyip düzenleyebilirim.
http://www.maxicep.com/s60-3rd-yazi...ndows7-gibi-acilsin-ve-kapansin-2-496657.html isterseniz bunu yükleyebilirsiniz.. isterseniz bu resimleri düzenleyip xp başlangıç sesini de ekleyip düzenleyebilirim.
Silinen Üye 166392 Kapalı Hesap Konu Sahibi symbianware' Alıntı: http://www.maxicep.com/s60-3rd-yazi...ndows7-gibi-acilsin-ve-kapansin-2-496657.html isterseniz bunu yükleyebilirsiniz.. isterseniz bu resimleri düzenleyip xp başlangıç sesini de ekleyip düzenleyebilirim. Genişletmek için tıkla ... çin malı tellere olmaz bu nokialar için
symbianware' Alıntı: http://www.maxicep.com/s60-3rd-yazi...ndows7-gibi-acilsin-ve-kapansin-2-496657.html isterseniz bunu yükleyebilirsiniz.. isterseniz bu resimleri düzenleyip xp başlangıç sesini de ekleyip düzenleyebilirim. Genişletmek için tıkla ... çin malı tellere olmaz bu nokialar için