nemini çekmesi için pirinç dolu bir kavanoza koy ağzını kapat diye bir yöntem duydum pirinç nemi çeker(miş)
evet arkadaslar suya düşen telefonun ilk basta hemen en acilinden bataryasını cıkartmanız lazım gerekirse suyun icinde cıkartın yoksa kısa devre yapıp cihaz kullanılamaz hale geliyor. sonra dısarı cıkartın sac kurutma makinesi ile üstündeki suları biraz atın sonra pirinc dolu kavonoza koyun orda bi nemini iyice ceksin pirincler 1-2 gün tutmanızda fayda var sonra pili takın çalısırsa problem yok demektir..

mesela e250 ise içi nasıl kuruycak

bende 1110 i vardı kaloriferin üstüne koydum taş gibi olmuştu AMA artk yok![]()



ehehe
