Telefonunuz suya düşünce naparsınız???

Sponsorlu Bağlantılar

lyon_69

lyon_69

Üye
    Konu Sahibi
Telefonunuz suya düşünce naparsınız???
arkadaşalr benim 6610i telefonum suya düştü tekrar çalışır mı ne yapmam lazım önerilerinizi bekliyorum!!!!:agla
 


HenryBenzema1410

HenryBenzema1410

Üye
bilmem hiç başıma gelmedi ama;güneşte kurutma çok zararlı oluyormuş fön makinasıl ile kurutmaya çalış
 
Lion Heart

Lion Heart

Üye
saç kurutma makinesi ile kurut bir an önce...
 
mservank

mservank

Üye
nemini çekmesi için pirinç dolu bir kavanoza koy ağzını kapat diye bir yöntem duydum pirinç nemi çeker(miş)
 
lyon_69

lyon_69

Üye
    Konu Sahibi
tamam çok saol
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
nemini çekmesi için pirinç dolu bir kavanoza koy ağzını kapat diye bir yöntem duydum pirinç nemi çeker(miş)


ilk defa duydum ama geçerli bir yönteme benzio benim başıma da gelirse yaparım. teşekkürler.
 
DoggyMania

DoggyMania

Üye
evet arkadaslar suya düşen telefonun ilk basta hemen en acilinden bataryasını cıkartmanız lazım gerekirse suyun icinde cıkartın yoksa kısa devre yapıp cihaz kullanılamaz hale geliyor. sonra dısarı cıkartın sac kurutma makinesi ile üstündeki suları biraz atın sonra pirinc dolu kavonoza koyun orda bi nemini iyice ceksin pirincler 1-2 gün tutmanızda fayda var sonra pili takın çalısırsa problem yok demektir..
 
deniz-17

deniz-17

Üye
evet arkadaslar suya düşen telefonun ilk basta hemen en acilinden bataryasını cıkartmanız lazım gerekirse suyun icinde cıkartın yoksa kısa devre yapıp cihaz kullanılamaz hale geliyor. sonra dısarı cıkartın sac kurutma makinesi ile üstündeki suları biraz atın sonra pirinc dolu kavonoza koyun orda bi nemini iyice ceksin pirincler 1-2 gün tutmanızda fayda var sonra pili takın çalısırsa problem yok demektir..

aynen katılıyorum ama prinç uygulamasını ilk defa duydum:allalla:
 
DI-KEY

DI-KEY

Üye
mesela e250 ise içi nasıl kuruycak
 
lord_aura

lord_aura

Üye
bataryayı ayırıp kurulşadıktan sonra telefonun elektronik kısımlarına kolonyada dökebilirsin yada alkol içindekilerin ilerki zamanlarda paslanmasını önler
 
masumruk

masumruk

Üye
taaa yıllar önce bi Ericsson 2610 vardı. o suya düşmüştü de sobanın arkasında kurutmuştum. Ve o mucize gerçekleşti. :) Şimdilerde bu kadar sağlam telefon var mıdır bilinmez. Sonuçta yeni teknolojinin ürünü.
 
ayyas22

ayyas22

Üye
bende 1110 i vardı kaloriferin üstüne koydum taş gibi olmuştu AMA artk yok :D
 

mert_33_1495

Üye
yani telin suya düşttügü zaman hemen battaryayı çıkattırsan tellefonun kurtulma şansı var sonra fon falan tütarsin 1 günsonra açtıgında telin çalışırır??
 
mcan_92

mcan_92

Üye
bir bardak soğuk su iç üstüne iyi gelir
 
ULTIMATE93

ULTIMATE93

Üye
benim eski 3220 suya düsmüstü hemen ekranı asagıda olacak sekilde tutup bataryayı cıkarmıstım sokaktaydık 20 dakka bekledim calısmıstı
 
ozkana

ozkana

Üye
arkadaşlar 6630 telefonm var şarz almıyo.şarzı alıyormuş gübi görünüyo şarz oluyo diyo ama dolmuyo batarya tam tersine deşarz ediyo.telefoncu şarz entegresinin değiştir dedi değiştrdim yine aynı.acaba telefonuncunun beceriksizliğindenmi kaynaklanıyo yoksa başka bir problemmi var.YARDM EDİN LÜTFENNN !!!!([email protected])
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Bir kavanoz içine pilav koyup içine koyarım nemi çekiyormuş.
 
SsisS

SsisS

Üye
tinerle silerim 2 saate telefonu sapasağlam çıkartırım
not : tiner çok az sürülmelidir yoksa haftalarca bekleyebilirsiniz ;)
 


Üst Alt