Telefonumdan yanık kokusu geldi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
BrainHacker

BrainHacker

Üye
    Konu Sahibi
Telefonumdan yanık kokusu geldi
Arkadaşlar az önce eski samsung d500 ü hatsız açmayı başardım,menüde müzik çalmasını sağladım ve aynı zamanda oyun oynadım
telefondan bir yanık kokusu geldi.Sonra hat taktım açtım hala çalışıyordu ama yavaş bir şekilde.
Acaba neden kaynaklanıyor?

- - - Eklendi - - -

Ha unutmuşum bir de veri alışverişi yapıyordum
 


KarakayA67

yanik dgldr o benim xperıa ray den de geliyo isininca plastk kokuo isnmdn kaynakldr
 
BrainHacker

BrainHacker

Üye
    Konu Sahibi
Olabilir ama telefon gerçekten ateş gibi olmuştu
 
R.A.M

R.A.M

Üye
kısa devre vardır lehim ısınınca kokmuştur. :)
 

MaxipmaN

Üye
patlar falan bi baktır
 
  • Beğen
Tepkiler: sercan42_ ve _artiss_
BrainHacker

BrainHacker

Üye
    Konu Sahibi
Galiba fazla zorladım,teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt