Telefonuma ekran jelatini alcam ama hangisi ?

  • 1 Nisan 2013
  • 3472 Okunma
  • 33 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Merhaba arkadaşlar. Öncelikle konuyu doğru yere mi açtım emin değilim kusura bakmayın. hepsiburada.com'dan 3 adet ekran jelatin çeşidi buldum. Hangisinin daha kullanılır olduğuna karar veremedim. Daha önce kullanmış ve yararını/zararını görmüş biri varsa yorum olarak yazabilirse sevinirim. Jelatin 1 Jelatin 2 Jelatin 3
     


    Yazan: MrGalaxy
  2. Zagg Invisible Shield iyidir.İnternette gördüğüm kadarıyla epey kaliteli bir marka.
     
  3. Parlak olsun kalitesi okadar fark etmez.
     
  4. Darbe emicilere filan.kanma bence parlak olani al
     
  5. parlak en iyisi :oke:
     
  6. Bana da Zagg Invisible Shieldiyi gibi geldi ama bakalım arkadaşların deneyimlerine
     
  7. gerek yok
     
  8. Ya git telefoncudan al 5tlye
     
  9. Aynen bende öyle yaptım ne para verecem.
     
  10. Hava yastığı değilki bu yere düşünce yavaş inmesini sağlasın sadece çizilmesini engelliyor ben kadıköyde 10tlye taktırdım 3 ay sorunsuz kullandım
     
  11. Orası öyle de 1.300 TL'lik telefonun camı sadece 750 TL. Kırarım çatlatırım falan başıma iş açmak istemiyorum. Şu ana kadar kullandığım tüm telefonların camını kırdım da :/
     
  12. ben mat olanını aldım goruntuyu cok fena bozuyo yaw yakında degıstırecegım
     
  13. Kesinlikle mat al çizikleri pek göstermez parmak izi birakmaz
    Ama parlak olanından alirsan tam tersi
     
  14. eBay pek tercihim değil. Daha çok Türk sitelerinden alma taraftarıyım.


    - - - Eklendi - - -

    Mavi olduğundan mat almayı düşünüyorum, daha iyi gibi geliyor ama parlaklık farkediyorsa parlak olanını düşünürüm. Aslında önemli olan camı koruması
     
  15. İçlerinde en sağlam olan buff mat değilse buff al bence matsa zagg

    - - - Eklendi - - -

    Baktım da mat değilmiş kesinlikle buff al
     
  16. Alma. Ben jelatinsiz kullanıyorum.
     
  17. Ben de onu düşünüyordum, teşekkürler


    - - - Eklendi - - -

    Dediğim gibi telefona pek dikkatli kullanamıyorum elbet lazım
     
  18. Bende mat var telefonun ekran berbat oluyo
     
  19. Mavi renge mat koruyucu gider diye düşünmüştüm ama vaz geçtim
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
23/09/2018 - 06:11