telefonum öldü mü?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
telefonum öldü mü?
arkadaşlar dün gece telefonum konuşurken aniden kapandı ve açılmadı bi daha. kapama tuşu da çalışmıyor titretmiyor. şarja takınca da bişey olmuyor hep simsiyah bi ekran. servise vermekten başka çare yok mu?
 

atakan25

Üye
flash at diye bağırırlar bekle gör .d geçmiş olsun
 

hizan

Üye
şarz ışığı yanmıyorsa bataryanın vidası yerinden çıkmıştır .


n8 finlandiya üretimi telefonlarda bu hata var.
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar sağolun ilgilendiğiniz için yarın servise götürücem. faturayı kaybettim umarım kıllık yapmazlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...