telefonum gerçek 6300 mı anlayamıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dogadan

Üye
    Konu Sahibi
telefonum gerçek 6300 mı anlayamıyorum
telefonun üzerinde arapça karakterlerde var *#0000# yapınca versiyon 4.21 yazıyor. resim çekerken en yüksek çözünürlük 640 480 telefon hafızası 509 k görünüyor. birde bunu kabloyla ne yaptıysam pc suite bağlayamadım. usb takınca storage webcam ve com seçenekleri çıkyor. belleğe ulaşabiliyorum ama pc suite tanıtamıyorum. versiyon yükseltmem için ne yapmalıyım.
 


degerli43

degerli43

Üye
seni isletmisler aldigin yee git o sahtedir
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
o telefon sahte:S
 
yasirarslan

yasirarslan

Üye
Malesef sahte bu telefon
 

altay_42

Üye
bencede sahte o telefon çin malıdır
 
deimos18

deimos18

Üye
Telefonu herhangi bi tamirciye filan verdiysen parçaları değiştirmiş olabilir yada çin malıdır
 

ufuk023

Üye
bu tel %100 sahte gecmiş olsun
 
burak9400

burak9400

Üye
bütün çin mallarında aynı şeyler var telefon hafızası birkaç kb. bilgisayara bağlandımı 3 tane seçenek.telefonda çekilen resimler sadece telefonda güzel sonra çok uzun süren batarya ömrü ve çok çok yüksek se ayrıca tuşlarda yabancı harfler ve de dokunmatik ekran,tv gibi şeyler bunların oldugu her telefon çin malıdır.
 
1000rr

1000rr

Üye
abim akadaşından aldı 0 aynı telefondan bedavaya telefon çinmalı değil daha kötüsü nijerya malı telefonun dışı aynı 6300 ama menüsü kolpa mp4 çalarlarınkine benziyo ve yazılımı yüklendi teelfon normal 6300 menüsü oldu ama kamerasının en yüksek çözünürlüğü 640*480 usb tanımıyor bluethoot tan mp3 almıyor ve de bunun gibi sorunları var sen onu aldın yere geri ver
 

xman26

Üye
o tel sahte kardes....
 

made to move

Üye
kardeşim gerçektende seni kandırmışlar o tlf kesin çin malıdır zaman kaybetmeden aldığın yere git
 
jatvalca

jatvalca

Üye
çin mlaı kardeşim hemen aldığın yere git bu çinliler başımızı ağrıtacak bu konuda
 
h_ulas

h_ulas

Üye
seni çok fena boynuzlamışlar
 
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
bu konuda çevremizdekileri uyarmak gerekir aslında.
 

herzamanheryerd

Üye
TeLefonu Tamirciye Verdiysen Parça Değişimi Yapmış Olabir Yada %1000000 miLyar Sahte Geçmiş Olsun
 

ozyy_oguz

Üye
telefonun üzerinde arapça karakterlerde var *#0000# yapınca versiyon 4.21 yazıyor. resim çekerken en yüksek çözünürlük 640 480 telefon hafızası 509 k görünüyor. birde bunu kabloyla ne yaptıysam pc suite bağlayamadım. usb takınca storage webcam ve com seçenekleri çıkyor. belleğe ulaşabiliyorum ama pc suite tanıtamıyorum. versiyon yükseltmem için ne yapmalıyım.




Kardes en dandik Versiyon yüklenmis ona bak mesela bendede 6300 var benim versiyon (V 06.60)
yani kisacasi seni kaziklamislar Sen aldigin yere git Bence...
 
OGUZHAN432

OGUZHAN432

Üye
dostum heme iade et başına bela almıssın sen
 
onur_joker

onur_joker

Üye
sahte o tel kardeş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt