OnurAkın
Üye
Telefonum Garantide Ve Kullanıcı Hatası
Arkadaşlar telefonuma (Samsung S5233W) Firmware yüklerken yarım kaldı ve telefon uçtu, ne download ne de telefon açılıyordu. Götürmediğim bilgisayarcı telefoncu kalmadı tek çare servise göndermekti (Garantinin yanacağından emindim). Ama sonra Cep Kask yaptırdığımı hatırladım. Teknosa'ya verdim telefonu, kendi servisleri yapamazsa Cep Kask'a gönderecekler. Önceki telefonum havuza düşmüştü Cep Kask parasını (%75, &25 kullanım kesiyorlarmış) gönderdi. Acaba bundada yapamazlarsa parasını gönderirler mi?
