kartalxyz
Üye
Telefonum Brick Oldu ( Turkcell t10 ) ACİL !
Arkadaşlar telefona 2.2.2 froya yükledim . Telefon açılıyor ama dokunmatiği çalışmıyor ve hiçbir işlem yapılmıyor. Sanırım brick oldu (forumda araştırdığıma göre brick ) . Orjinal yazılma nasıl dönerim ? Servise yollayacam . Delirmek üzereyim . Lütfen yardım edin. Saygılar...
