GuitaristBoy
Üye
telefonu yurtdışından olanlar buraya
Arkadaşlar telefonu yurtdışından olanlara müjde bugün bildiğiniz gibi 2.3 güncellemesi çıktı gio için bende hollanda sürümünden kurtulup türk sürümünü indirmek istedim hemen servise gittim uluslararası garanti olduğu için türk sürümünü yüklediler 2.3 üde yükledim gayet memnunum

