telefonu yurtdışından olanlar buraya

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
telefonu yurtdışından olanlar buraya
Arkadaşlar telefonu yurtdışından olanlara müjde bugün bildiğiniz gibi 2.3 güncellemesi çıktı gio için bende hollanda sürümünden kurtulup türk sürümünü indirmek istedim hemen servise gittim uluslararası garanti olduğu için türk sürümünü yüklediler 2.3 üde yükledim gayet memnunum
 


Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
Bu pasaporta işlendiği için garanti olmuştur ime attıranlar için olacağını sanmıyorum doğrumudur.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
bana servisteki arkadaşlar yüklediler uluslararası garanti ve ben t mobile kullanıom
 
xinsurer

xinsurer

Üye
Hmm.. güzeell.. :hmmm
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
ama uluslararası garanti olmalı ben bu tel i amsterdamdaki media markt tan aldım
 
hotlock

hotlock

Üye
[sıze=2]bu pasaporta işlendiği için garanti olmuştur ime attıranlar için olacağını sanmıyorum doğrumudur.[/sıze]


imei atılma gibi bir ihtimal yok şu anda ancak eski model telfonlara mahsus bişey.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt