Telefonu yeni aldım kullanamıyorm

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sadoq

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu yeni aldım kullanamıyorm
Arkadaşlar Telefonu Yeni Aldım Ovi ye kayıt olamıyorm açamıyorm telefondan sosyal aglara baglanın var seçiyorum başlat dıyorum geçici bi süre yok diyor internet ayarlarını yapamadım wap yazıp 2222 gönderiyorm fılan olmuyor ne yapmam gerek yardımcı olurmusunuz :(
 


>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
ee nokiadan şaşarsan böyle saskin saskin dolanırsın profil bilgilerine bakılırsa LG kt520 almıssın yardım bulman zor.
 

sadoq

Üye
    Konu Sahibi
ee nokiadan şaşarsan böyle saskin saskin dolanırsın profil bilgilerine bakılırsa LG kt520 almıssın yardım bulman zor.

evet kardeş lg kullanıyordum sımdı yenı aldım telefonu Nokia C7 850 tl telefon süper de herşey güzel ben ovi ve internet ayarlarını yapamadım mesela turkcell de 0.facebook a girersin ya bedava ya ona giremıyorm internet ayarını yapamadım wap yazıp 2222 gönderiyorm cevap gelmıyor yardımcı olurmusunuz lutfen ya :(
 
jeshogh

jeshogh

Üye
internet ayarlarına gir turkcell wap gprs war onu seç baglanırsın :)
 

emretabata

Üye
olmuo onuda denedim internet ayarlarına girdim turkcell wap gprs seçtim olmadı aşka bir bilginiz varsa lütfen bilgilendirirmisiniz:hmmm
 
e_memet88

e_memet88

Üye
Kardeş web şifre al ve online işlemlerden ayarlarını gönder,
birde arkadaşların dediği gibi internet bağlantı ayarlarını belirlemen lazım,
ayrıca telefonun wap desteklemiyor olabilir özelliklerini kontrol et derim...
En son çare müşteri hizmetleri kardeş, kolay gelsin..

Saygılar..
 
  • Beğen
Tepkiler: emretabata
hoss

hoss

Üye
c7 alarak hata etmissin 8mp kamera koymusllar ama otofokus yok bu kadar rezillik olmaz ya:ehe
ayrıca ovi deki uygulamaların çogu beş para eetmez yerinde olsaydım androidli bir cihaz alırdım
 
  • Beğen
Tepkiler: emretabata
tmytrnc_

tmytrnc_

Üye
evet kardeş lg kullanıyordum sımdı yenı aldım telefonu Nokia C7 850 tl telefon süper de herşey güzel ben ovi ve internet ayarlarını yapamadım mesela turkcell de 0.facebook a girersin ya bedava ya ona giremıyorm internet ayarını yapamadım wap yazıp 2222 gönderiyorm cevap gelmıyor yardımcı olurmusunuz lutfen ya :(
kardeş türkcell online işlemlerden yapa bilirsin benimkide Alcatek OT-708 One Touch Mini banada gelmiodu ordan yap gelio :) yardımcı olduysam ne mutlu bana
 
  • Beğen
Tepkiler: emretabata

emretabata

Üye
lg kt520 ayarlarını bilen yazabilirmi acaba:oke::oke::oke:
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Müsteri merkezini ara telefon modelini söyle data ayarlarını otomatik olarak gönderiyorlar.
 
cCc Maxcı cCc

cCc Maxcı cCc

Üye
Bu sorun hat ile alakalı telefonla ne alaka müşteri hizmetlerinden yardım iste internet ayarları için ama kendi tarayıcısını salla kasıo,opera mobile vb.şeyler yükle:oke::oke:
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Arkadaşlar Telefonu Yeni Aldım Ovi ye kayıt olamıyorm açamıyorm telefondan sosyal aglara baglanın var seçiyorum başlat dıyorum geçici bi süre yok diyor internet ayarlarını yapamadım wap yazıp 2222 gönderiyorm fılan olmuyor ne yapmam gerek yardımcı olurmusunuz :(

webe gir. Ayarlardan genel-erişim noktası-türkcell wap seç. Tamamdır.

Ovi hesabı için nokianın bilgisayar sitesini kullanabilirsin.
Hayırlı olsun... :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt