sadoq
Üye
Telefonu yeni aldım kullanamıyorm
Arkadaşlar Telefonu Yeni Aldım Ovi ye kayıt olamıyorm açamıyorm telefondan sosyal aglara baglanın var seçiyorum başlat dıyorum geçici bi süre yok diyor internet ayarlarını yapamadım wap yazıp 2222 gönderiyorm fılan olmuyor ne yapmam gerek yardımcı olurmusunuz 





