Lenneth
Üye
Alakası yok bu dediklerinin hiç birisi gerçek bile değil ben aylardır kullanıyorum ramblowu. İşletim sistemi öyle hantal falan değil bence sen kendi forumuna git he iyi olurBelle kullanıyorum ramblow ile ram 125'i hiç inmedi. 2 3 günde bir telefonu kapatıp açtıgım oluyor bence sağlam bir tokat geliyor nokia'dan androide
![]()
İmzamı iyi oku N8 sahibiyim
Nokia ona tokat atacakmış buna tokat atacakmış değil konumuz, telefonu verimli kullanmak. Konuyu bulandırma, verimli kullanmak için fikrin varsa yaz.. Benim fikirlerim bunlar, uygulama ve oyun yükledikte telefonun yavaşladığını fark ettim. Ramblow'u kullanarak faydadan çok zararının olduğunu gördüm yazıyorum buraya.
Belle kullanıyorum ramblow ile ram 125'i hiç inmedi. 2 3 günde bir telefonu kapatıp açtıgım oluyor bence sağlam bir tokat geliyor nokia'dan androide 