Telefonu sarja taktım..........

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Telefonu sarja taktım..........
Merhaba arkadaşlar nokia 3120classic telefonumu sarja taktım telefon tamamen kapalıydı ve şarj aleti patladı sizce telefona bir zarar gelmişmidir şimdiden teşekkürler
 
    Konu Sahibi
telefon çalışıyor başka bir şarj aletiyle denedim şarj oluyordu sizce içinden bir devreye zarar gelmişmidir
 
Eğer telefon arama ekran tuşlar mesaj vs çalışıyorsa bir şey olmaz.
 
    Konu Sahibi
evet telefonun tüm fonksiyonları çalışıyor


ilginiz için
 
gözün aydın güle güle kullan
 
    Konu Sahibi
yardımlarınız için çok teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...