YsF_90
Üye
telefonu pc suite üzerinden bluetooth kullanarak modem olarak kullanamıyorum. yardım...
arkadaşlar bilgisayarımda pc suite 7.1 var. elimde üç tane telefon var n70, 5800, 6300. bu telefonların hepsini de daha önce belki bi kaç hafta önce bluetooth aracılığı ile pc suite programından internete bağlan seçeneğini kullanarak modem olarak bağladım internete sorunsuz girdim. fakat bir haftadır nedendir bilmiyorum bu üç telefondan hiç birini de bluetootr üzerinden modem olarak bağlayamıyorum. pc suite'e bağlıyorum telefonları. fakat internete bağlan deyince malum on saniye geçiyor ya hemen bağlantı kesildi diyor, ya telefon bağlı değil diyor yada başkası tarafından kullanılıyor deyip bağlantı kurmuyor. ama telefonu kablo ile bağlayınca sorun olmuyor. ben bluetooth kullanmak zorundayım. lütfen sorun neden kaynaklanıyor çözüm ne bildirirseniz çok sevinirim gerçekten beni çileden çıkardı bu. şimdiden Allah razı olsun...
