Telefonu olupta düşürmeyen varmı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
    Konu Sahibi
Telefonu olupta düşürmeyen varmı
Esirgenen göze çöp batar hesabı telefonu hersene illa bir düşüyor :D
 


Legendary.

Legendary.

Üye
2-3 günde bir düşürürüm :ah
 
HAM ZA

HAM ZA

Üye
:D bi keresinde düşürdüm yan çerçeve çatladı :ehe
 
Legendary.

Legendary.

Üye
Alıştı yahu oda :ehe bi keresinde yere fırlattım sinirden e71 i hiç bişey olmadı :D Hatta orjinal şarj aletini kırdım :) Allahtan telefona saldırmadım :ehe
 
ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
    Konu Sahibi
ben telefonu hep evde düşürdüğùm için çizik bile olmadı :) telefon zaten bozulmuyor okadar flaş attım yeri geldi gece gündüz zorladım sınırları genede taş benimki :D
 
ahmetkartal

ahmetkartal

Üye
    Konu Sahibi
agajgbga
 
polat_karaduman

polat_karaduman

Üye
15 yıl oldu daha hiç düşmedi
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Her gün düzenli olarak :ehe
 
mesutgaga

mesutgaga

Üye
ilk 1 ay cok dikkat ettigim icin hic düşürmedim yeni diye
 
RecepBerkA

RecepBerkA

Üye
Ben düşürmedim




























































































Ben mi düşürmücem :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt