Telefonu hackledikden sonra olanlar....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bende bır yıldr hacklı kullanıyırum telfonu hiçbir problem yok kullanıcı hataları kaynaklı hatalar bunlar benım cevremdede var hatalar yapan herkez öncelikle kendine baksın allah yapısı degil ya bu
 
Tepkiler: noss_bar

noss_bar

Emekli Yönetici

hack ile paralı uygulamalarıda parasız kullanabilirsin sence nokia bu çeşmeyi kapatır mi sen olsan herşeyi bedava dağıtır mısın

sertifikanında bir amacı var haklısınız güvenli olmayan uygulamalarının yetkilerini denetlemek gibi buda sertifika olayı işte peki ingilizce bir uygulamayı türkçeye çevirdim diye sertifikasız oldu diye güvensiz mi oluyor ?

Her iki taraftan bakarsan iki tarafta kendince haklı tek bir tarafı tutmanın karşı tarafı kötülemenin anlamı yok biz kullanıcıysak bize n çok fayda sağlayan tarafta olmalıyız
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...