Telefonu elimden düşürmeyeceğim bir oyun lazım


KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar 5800 kullanıyorum sims3 türü oyun lazım böyle gerçek hayat gibi veya gangstar gibi görevli oyunlar lazım eskiden 5130 um vardı onda new york city gibi oyunlar atmıştım o oyunların s60v5 versiyonuda olabilir yani telefonu elimden düşürmeyeceğim bir oyun lazım
 
BelaMonte

BelaMonte

Üye
5800 da öyle bağımlılık yapan bir oyun olacağını pek düşünmem açıkçası :D

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
GameOfShadows

GameOfShadows

Üye
şey var gangster miami olması lazım.
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
    Konu Sahibi
şey var gangster miami olması lazım.

Yorumun için teşekkür ederim Gangster miamiyi biliyorum daha önce yüklemiştim ama oyundan falan atıyordu o yüzden gangster dan soğudum


- - - Eklendi - - -


Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim mega tower ı daha önce oynamıştım ancak 2.levelleri geçemedim :D
ama diğer oyunu indirip deneyeceğim
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
x-scarface

x-scarface

Üye
rica ederim kolay gelsin :D
 
lider63

lider63

Üye
rica ederim kolay gelsin :D

ya ben bu majestyi bi cozemedım gıttı. Bırı paylasmıstı bende ındırım dedim fakat bi fare bı saray vardı. Oyunun amacını ve oyunu kısaca açıklarmısınız ? :hmmm
 
qarzulocne

qarzulocne

Üye
Turbo racing :eek:
Sumuklu bocegin var ve yaris yapiyosun. topladigin domateslerle Modifiye yapiyorsun vs derken vakit geciyor


Edit

Burais symbianmis. Symbianda var mi bu oyun bilmiyorum. ios ve android de var
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
lider63

lider63

Üye
Turbo racing :eek:
Sumuklu bocegin var ve yaris yapiyosun. topladigin domateslerle Modifiye yapiyorsun vs derken vakit geciyor

Edit

Burais symbianmis. Symbianda var mi bu oyun bilmiyorum. ios ve android de var
Android telefon oldumu zaten oyuna gerek kalmıyo bırakamıyon zaten.. :D
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
    Konu Sahibi
www.maxicep.com/symbian-s60v5-oyunlari/temple-run-benzer-793497.html

ölümsuzlük yetenegini bas elinden bırakamassın , ölmüyonda zaten dümdüz yardır dur :d: :naughty:

Temple run u daha önce denedim hoşuma gitmedi nedense onun yerine run mumy run var onu oynuyorum :good:


- - - Eklendi - - -


Yorumun için teşekkür ederim oyunları indirip deneyeceğim ama 1 hafta sonra çünkü telefonun bataryası bozuldu yeni batarya alacağım :) :good:
 

beatboxqwe

Üye
quake, quake 2, green farm, gpsp (gameboy emulatörü), tibiame, speedfest şimdilik bunlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
lider63

lider63

Üye
beyler cops diye bi polisiye oyunu varmış. Nasıl, güzelmi bileniniz varmı?
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG CrazY
KinG CrazY

KinG CrazY

Üye
    Konu Sahibi
beyler cops diye bi polisiye oyunu varmış. Nasıl, güzelmi bileniniz varmı?

ben indirip denedim güzel oyun ancak ben fazla oynamadım çünkü 100-200 tane oyun yükleyip tek tek deniyordum o yüzden her oyunu 1 dk dan fazla oynayamadım ama indirmeni tavisye ederim hatta benim tavsiyem tüm symbian oyunlarını indirip denemen hoşuna gitmeyenleride kaldırırsın
 
lider63

lider63

Üye
Bilgi için Tesekkurler:oke:
 




MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında BTK kurumu tarafından onaylı Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’un yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt