telefondan nasıl tv izleniyor??pls

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sercantanis

Üye
    Konu Sahibi
telefondan nasıl tv izleniyor??pls
shov tv telsim hat kullamılrak izleniyormus.ücretsiz mi?ve nasıl!teşekkürler üstadlar :help:
 


Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Ücretsiz

Ayrıntılı bilgi Forumlarda ve

veya

444 0 542

;;)
 

lejyoner07

Üye
Originally posted by sercantanis@Oct 17 2005, 02:39 PM
shov tv telsim hat kullamılrak izleniyormus.ücretsiz mi?ve nasıl!teşekkürler üstadlar :help:
[post=193244]Quoted post[/post]​

önce telsim müşteri hizmetlerini ara ve hattın mms servisini aktif hale getir.
sonra telefonu kapat ve tekrar aç. mesajlardan 7070 e mms yaz ve gönder
2 mesaj gelecek mms i kaydet wap-gprs i sil. sonra real player one gir ordan seçenekler-ayarlar-bağlantı-şebeke varsayılan erişim noktanı telsim_mms yap.
herşeyi kapat mesajlardan 7070 e video (v harfi küçük olacak) yaz ve göanasayfa mesajı gelecek mesajı indir de ama bağlanırkan telsim_mms ile bağlan hadi iyi seyirler
 

lejyoner07

Üye
Originally posted by sercantanis@Oct 17 2005, 02:39 PM
shov tv telsim hat kullamılrak izleniyormus.ücretsiz mi?ve nasıl!teşekkürler üstadlar :help:
[post=193244]Quoted post[/post]​

önce telsim müşteri hizmetlerini ara ve hattın mms servisini aktif hale getir.
sonra telefonu kapat ve tekrar aç. mesajlardan 7070 e mms yaz ve gönder
2 mesaj gelecek mms i kaydet wap-gprs i sil. sonra real player one gir ordan seçenekler-ayarlar-bağlantı-şebeke varsayılan erişim noktanı telsim_mms yap.
herşeyi kapat mesajlardan 7070 e video (v harfi küçük olacak) yaz ve göanasayfa mesajı gelecek mesajı indir de ama bağlanırkan telsim_mms ile bağlan hadi iyi seyirler
 

lejyoner07

Üye
Originally posted by sercantanis@Oct 17 2005, 02:39 PM
shov tv telsim hat kullamılrak izleniyormus.ücretsiz mi?ve nasıl!teşekkürler üstadlar :help:
[post=193244]Quoted post[/post]​


önce telsim müşteri hizmetlerini ara ve hattın mms servisini aktif hale getir.
sonra telefonu kapat ve tekrar aç. mesajlardan 7070 e mms yaz ve gönder
2 mesaj gelecek mms i kaydet wap-gprs i sil. sonra real player one gir ordan seçenekler-ayarlar-bağlantı-şebeke varsayılan erişim noktanı telsim_mms yap.
herşeyi kapat mesajlardan 7070 e video (v harfi küçük olacak) yaz ve göanasayfa mesajı gelecek mesajı indir de ama bağlanırkan telsim_mms ile bağlan hadi iyi seyirler
 

progman

Üye
evt telsin hattın olcak sonra biyere msj atıyodun link veriyodu ordan progu falan indiriyodun
 
VoLo

VoLo

Üye
paylaşımın için teşekkürler lejyoner07 ;;)
 

lejyoner07

Üye
Originally posted by volo@Oct 17 2005, 06:52 PM
paylaşımın için teşekkürler lejyoner07 ;;)
[post=193399]Quoted post[/post]​
işine yaradıysa iyi. sorularınızı her zaman beklerim
 
enigma

enigma

Üye
bende çok uğraştım sorunumu müşteri hizmetleri çözdü sabah sabit bir telefondan müşteri hizmetlerini ara
 
Alive

Alive

Üye
Originally posted by enigma@Oct 17 2005, 10:48 PM
bende çok uğraştım sorunumu müşteri hizmetleri çözdü sabah sabit bir telefondan müşteri hizmetlerini ara
[post=193708]Quoted post[/post]​


Turkcell çatlasın fesatından..Tabi bizde :angry:
 

useless84

Üye
ama mms active hale getirmek icin 10 ytl lik bi ucret odemem gerekiyor
 
PcM@STéR

PcM@STéR

Üye
beyler bende herşey tamam video ya gelen cevab'ı indirmeye başlayınca hiçbirşey yapmıor( 0 kb gösterior boş bi ekran) müşteri hizmetleri ile 3 saat görüştüm hiç bir halt edemediler sorun nedir sizce tel 6630
 
Gangsta.aLone

Gangsta.aLone

Üye
Peki ücretlendirme nasıl arkadaşlar ? Bu konu hakkında bilgisi olan var mı
 

metintekin

Üye
turkcell de televizyon niye yokkkkk :(
 

lejyoner07

Üye
Originally posted by TaTaNGa@Oct 18 2005, 05:26 AM
Peki ücretlendirme nasıl arkadaşlar ? Bu konu hakkında bilgisi olan var mı
[post=193931]Quoted post[/post]​

eğer gprs ile bağlanıyorsan 1 ocak 2006 tarihine
kadar beleşşşşşşşşşşşşşşşşş
 

lejyoner07

Üye
Originally posted by PcM@STéR@Oct 17 2005, 11:44 PM
beyler bende herşey tamam video ya gelen cevab'ı indirmeye başlayınca hiçbirşey yapmıor( 0 kb gösterior boş bi ekran) müşteri hizmetleri ile 3 saat görüştüm hiç bir halt edemediler sorun nedir sizce tel 6630
[post=193795]Quoted post[/post]​

benim telefonda 6630 ama cillop gibi bağlanıyo
benim tarifi uygula olmadı msn de anlatırım
 

lejyoner07

Üye
Originally posted by PcM@STéR@Oct 17 2005, 11:44 PM
beyler bende herşey tamam video ya gelen cevab'ı indirmeye başlayınca hiçbirşey yapmıor( 0 kb gösterior boş bi ekran) müşteri hizmetleri ile 3 saat görüştüm hiç bir halt edemediler sorun nedir sizce tel 6630
[post=193795]Quoted post[/post]​

benim telefonda 6630 ama cillop gibi bağlanıyo
benim tarifi uygula olmadı msn de anlatırım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt