Telefon tavsiyesi 700-800tl nakit

Sponsorlu Bağlantılar

007aliinan

Üye
    Konu Sahibi
Telefon tavsiyesi 700-800tl nakit
Arkadaslar elimde 800 tl nakit var hangi telefonlari tavsiye edersiniz ??
Telefonda mutlaka olmasi gereken ozellik HAT UZERINDEN GORUNTULU KONUSMA olmali mutlaka . Cvp yazarsaniz sevinirim
 


alier411

Üye
200 tl daha bulup s3 al yada 850 tlye galaxy grand
 
muhammedayvaz

muhammedayvaz

Üye
General Mobile Discovery veya Samsung Galaxy S3 Mini
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
aytekinblack

aytekinblack

Üye
s3 mini derim ben
 
yunus486

yunus486

Üye
General mobile discovery bence tel çok iyi hem 600 tl bu fiyata kaçmaz
 

cihatyılmaz

Üye
GM Discovery al kardeşim ben aldım gerçekten harika bi telefon...
 
aksitman

aksitman

Üye
kardeşim bence xperia arc s al ama görüntülü konuşma yok
 
Invoke

Invoke

Üye
Arkadaslar elimde 800 tl nakit var hangi telefonlari tavsiye edersiniz ??
Telefonda mutlaka olmasi gereken ozellik HAT UZERINDEN GORUNTULU KONUSMA olmali mutlaka . Cvp yazarsaniz sevinirim

Görüntülü konuşma, androidde yok diye biliyorum. Yanlış mı?


- - - Eklendi - - -

kardeşim bence xperia arc s al ama görüntülü konuşma yok

Arc S mi kaldı? Sene olacak 2014. İş görmezler artık, o para onlara değmez.
 

öncül

Üye


Görüntülü konuşma, androidde yok diye biliyorum. Yanlış mı?


- - - Eklendi - - -



Arc S mi kaldı? Sene olacak 2014. İş görmezler artık, o para onlara değmez.
Görüntülü konuşma var nasıl yok ?
 
karaman_deniz

karaman_deniz

Üye
Kardeşim benim sana tavsiyem Xperia P'dir. Hiçbir oyunda kesinlikle kasma yapmaz. Ayrıca cok da saglamdır. Ekranı Gorilla Glass. Kasası alüminyum. Soğukca tutuyosun elinde oyun oynarken cok güzel oluyor. Telefonda yok yok. Smart tag'den tut 1024p video kayıta kadar mevcut. Kesinlikle alabilirsin. Internette 650-800 arasında bulabilirsin.

- - - Eklendi - - -

Görüntülü konuşma da mevcut ayrıca :)
 
serif55

serif55

Üye
Arc S haricinde artık Sony cihazlarına bi antipati başladı bende nedendir bilmiyorum ama orta seviye telefonları berbat denicek kadar kötü performans sunuyor. Ben olsam marka olan Sony yerine F/P ürünü olan Gm Discovery i tercih ederdim
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
kapakli511

kapakli511

Üye
General Mobile Discovery.
 
samikayaa

samikayaa

Üye
GM Discovery Al.Güvenemezsen ben şiddetle xperia p yi öneririm:oke:
 
Febris

Febris

Üye
Xperia z kullanıyorum ve her turlu xperia telefonu tavsiye ederim olmadı general mobile discovery
 
iOSait

iOSait

Üye
arkadaslar elimde 800 tl nakit var hangi telefonlari tavsiye edersiniz ??
Telefonda mutlaka olmasi gereken ozellik hat uzerinden goruntulu konusma olmali mutlaka . Cvp yazarsaniz sevinirim

galaxys3
 
kapakli511

kapakli511

Üye
General Mobile Discovery !
 
karaman_deniz

karaman_deniz

Üye
bir de xperia p boyut olarak iPhone 5'e çok benzer. Ve elinde tuttuğun zaman baş parmağını ekranın en sol köşesine kadar kolayca götürebilirsin. Tek el ile rahatça kullanabilirsin bu telefonu fakat bir çok telefonda asla yakalayamazsın bu rahatlığı.
 
dj fırat

dj fırat

Üye
xperia p şık bir telefon almanı tafsiye ederim bak fiyatlarına bulursun 3G yani görüntülü görüşme var cihazda :oke:
ama sakın haa sakın yurt dışı çakma imeili bir cihaz alırım hem ucuz olur para cebimde kalır diye düşüncelere kapılma öle bi düşüncen olmasa bile gelmesin kafanı duvarlara vurursun benden demesi forumdakilerin çoğu benle aynı görüştedir ben sıkıntısını yaşadım açtığım konuda görürsün :nono:
 


Üst Alt