kejman7
Üye
Telefon sarı ünlem veriyor.Lütfen yardım!!!
Arkadaşlar Kies'ten yazılım yükseltme yaptığım sırada telefon hata verdi.Ekran açılmıyor.Sarı bir ünlem çıkıyor.İnternetten araştırdığım kadarıyla bu durum half brick imiş.Telefona odin ile rom yüklemeye çalıştım orjinal rom.Ancak odin fail hatası veriyor ve telefonu bir türlü düzeltemiyorum.Lütfen acil yardım edin.5 saattir kıvranıyorum.Teamviewer ile yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa inanılmaz makbule geçer.
