Galaxy Note 3 Telefon sarı ünlem veriyor.Lütfen yardım!!!

Sponsorlu Bağlantılar

kejman7

Üye
    Konu Sahibi
Telefon sarı ünlem veriyor.Lütfen yardım!!!
Arkadaşlar Kies'ten yazılım yükseltme yaptığım sırada telefon hata verdi.Ekran açılmıyor.Sarı bir ünlem çıkıyor.İnternetten araştırdığım kadarıyla bu durum half brick imiş.Telefona odin ile rom yüklemeye çalıştım orjinal rom.Ancak odin fail hatası veriyor ve telefonu bir türlü düzeltemiyorum.Lütfen acil yardım edin.5 saattir kıvranıyorum.Teamviewer ile yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa inanılmaz makbule geçer.
 


TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
Arkadaşlar Kies'ten yazılım yükseltme yaptığım sırada telefon hata verdi.Ekran açılmıyor.Sarı bir ünlem çıkıyor.İnternetten araştırdığım kadarıyla bu durum half brick imiş.Telefona odin ile rom yüklemeye çalıştım orjinal rom.Ancak odin fail hatası veriyor ve telefonu bir türlü düzeltemiyorum.Lütfen acil yardım edin.5 saattir kıvranıyorum.Teamviewer ile yardımcı olabilecek bir arkadaş varsa inanılmaz makbule geçer.

Hocam telefon model kodunu yazın yardımcı olayım
 

kejman7

Üye
    Konu Sahibi
MODEL KODU DERKEN SAMSUNG NOTE 3 SM-N900 dür
 
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
MODEL KODU DERKEN SAMSUNG NOTE 3 SM-N900 dür

Hocam buyrun Stock ROM lar ;

Rusya Stock ROM :

Türkiye Stock ROM :

Size tavsiyem Rusya Stock ROM denemeniz
 


Üst Alt