Telefon onerirmisiniz ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Telefon onerirmisiniz ?
400-600 TL Arası telefon onerırmısınız ? dokunmatik kullanmaktan sıkıldım diyeblirim tuslu dusunuyorum blackberry toch 9800 düşünmüştüm ama kimse onermıyor satcagım zaman zıyana gırermısım guzel tuslu bı telefon onerırmısınız ?
 

sataer

Üye
öneririz de kardeşim telefonda sana ne lazım neler kullanırsın bi belirtseydin.. yine de nokia 603 her işini görebilir
 

CorbyW

Üye
Önceliklerin neler? Oyun, internet, müzik, kamera?
 
O fiyata alcağın en iyi telefon Nokia 603....
 

mega2

Üye
samsung galaxy ace almanı öneririm bence nokiadan felan daha iyi ve kullanışlı
 

15097

Üye
aklıma htc chacha ve 603 geliyor
 

CorbyW

Üye
[QUOTE=" Tehlike ";4887962]
xperia mini hepsinden iyi
[/QUOTE]

Katılıyorum. Ace çok sorunlu cihaz hem.
 
Tepkiler: " Tehlike "
samsung galaxy ace almanı öneririm bence nokiadan felan daha iyi ve kullanışlı

Ace'ye sakın bulaşma piyasada düz ace bulmak imkansız ve ace'nin i'li modeli çok sorunlu(yani s5830i modeli)
Sana tavsiyem şunlardır;
Sony - Walkman with Live
Sony - Mini veya x8
Samsung galaxy gio
huawei ideos x5
nokia 603
nokia c6-01 (C6 ile 603 Symbian diğer modeller Androiddir. Symbian sevmiyorsan android olanlara bakabilirsin. Sonuçta batmış bir işletim sistemi.)
 

MasteLaa

Üye
Xperia Mini iyidir belki Live With Wolkman ikiside hoş telefon yani
 
Nokia 603
1 ghz işlemci
512 MB ram
1 Gb rom
HD VIDEO kaydı
3.5 inç clear black ve ıps teknolojisiyle 160 dereceye kadar net görüntü
 
Nokia 603
1 ghz işlemci
512 MB ram
1 Gb rom
HD VIDEO kaydı
3.5 inç clear black ve ıps teknolojisiyle 160 dereceye kadar net görüntü
Nokia desteği çekti artık o telefondan android ve ios için oyun ve uygulamalar çıkıyor.
 
yaw bu symbian a batmış işlemi sistemi demelerine bi mana veremiyorum.. arkadas ne alıp veremediğiniz var? telefonu uzay mekiği haline getirip aya mı cıkacaksınız? kaç ay nokia nın dandik telefonuyla gezdim bi çok forum sitesi okudum androidde android diye tutturmuş gidiyorlar geçen elime t20 geçti ne berbat bi goruntusu var andoridin. kasıntı bi sistem android. 701 aldım en sonunda anlamış değilim nesi kötü
 
Nokia battı farkında değilsin heralde ? 701 ile uzaya çıktın galiba ne kadar komik konuşuyorsun.Kendin diyorsun nokianın dandik olduğunu android kullanda gör ozaman android nasıl bir sistem her android iyi değil tabi turkcell in eski ve dandik bir telefonunu kullanırsan tabi androit i kötülersin xperia serisinden bir telefon kullanırsan android in ne kadar harika bir sistem olduğunu anlarsın bir sürü insanda bosuna android demiyor dimi ? oyun ve uygulama desteği yok 701 de.
 
[QUOTE=" Tehlike ";4888694]
Nokia battı farkında değilsin heralde ? 701 ile uzaya çıktın galiba ne kadar komik konuşuyorsun.Kendin diyorsun nokianın dandik olduğunu android kullanda gör ozaman android nasıl bir sistem her android iyi değil tabi turkcell in eski ve dandik bir telefonunu kullanırsan tabi androit i kötülersin xperia serisinden bir telefon kullanırsan android in ne kadar harika bir sistem olduğunu anlarsın bir sürü insanda bosuna android demiyor dimi ? oyun ve uygulama desteği yok 701 de.
[/QUOTE]
orda nokia dandik bir firma yazmıyor. " nokia nın dandik telefonu yazıyor örnek 1110 3310 neden öyle yazdım cunku modelini hatırlamıyorum. arkadas adam 600 t lik telefon diyor ben gidipde bi telefona 1500 2000 tl vermem o kadar verdikten sonra bırakta güzel olsun zaten. nokia 701 oyun desteği yok demissin öyle bi abartıyorsunuz sanki hala nokia sahipleri snake den başka oyun oynayamıyor...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...