eqslyp
Üye
Telefon Önerilerinizi Bekliyorum
Arkadaşlar bi süredir bu forum hemen hemen hergün girdiğim forum sitesi oldu. Cep telefonları hakkında bir çok şeyi burdan öğrendim açıkçası ve sizin görüşleriniz benim için faydalı olucak.
8 ay önce N8 cep telefonu aldım ki sebebimde daha önce yıllarca N86 ve N900 kullanıp sonrasında oluşan nokia fanatikliği. Şu an da halen N8 kullanmaktayım. Telefonum Güncel Anna sürümünde. Belle yüklemeyide düşünmüyorum. Yani güncelleme çıkana dek. 2 hafta öncesine kadar telefonumu parçalayıp atabilirdim. Kasmalar, yükleme problemleri ovi hataları maps sorunları derken telefondan iyice sogudum. Kafaya koydum dedim nokia yeter artık bi android cihaz aliyim. (fiyat limitim 1000 lira bu arada) araştırmaya başladım.Fakat şunu gördümki android (bana göre tabi lütfen burdan bi tartışma konusu çıkmasın. fikir benim fikrim. herkezin fikri kendinedir) kolpa bir işletim sistemi. Akabinde android den vazgeçip wp7 mango ve meego lu n9 araştırmaya başladım. Mango nun arayüzü o kadar cezbettiki beni. Onunda sıkıntısı Türkiye sınırlarında yasal olarak satılan mango lu telefon yok denicek kadar az. N900 de çektigim o pasaport kaydı cart curt dertlerinden uzak olmak için ondada kafamda soru işaretleri oluşmaya başladı. Meego yani N9 daha çıkalı ne oldu Türkiye ye daha girmeden adamlar baska isim altında Tizen OS (yanlıs olablr) cıktı ortaya. N900 gibi N9 unda gelecegi yok yani benim görüşüm. Son olarak iOS tabiki. 1000 liraya iphone ne zaman cıktı o zaman alırım
Neyse az önce forumda dolanırken s^3 belle kullanıcıların ne kadar memnun olduklarını yazdıkları postların coklugunu farkettim. Dedim acaba belle yi bekliyim bi göreyim ondan sonramı telefon bakmaya baslıyım yada begenirsem n8 imle dost hayatına devam ederim.
Yani kısacası ben ne yapiyim arkadaşlar bana bi akıl verin
Teşekkürler şimdiden cevaplar için.
8 ay önce N8 cep telefonu aldım ki sebebimde daha önce yıllarca N86 ve N900 kullanıp sonrasında oluşan nokia fanatikliği. Şu an da halen N8 kullanmaktayım. Telefonum Güncel Anna sürümünde. Belle yüklemeyide düşünmüyorum. Yani güncelleme çıkana dek. 2 hafta öncesine kadar telefonumu parçalayıp atabilirdim. Kasmalar, yükleme problemleri ovi hataları maps sorunları derken telefondan iyice sogudum. Kafaya koydum dedim nokia yeter artık bi android cihaz aliyim. (fiyat limitim 1000 lira bu arada) araştırmaya başladım.Fakat şunu gördümki android (bana göre tabi lütfen burdan bi tartışma konusu çıkmasın. fikir benim fikrim. herkezin fikri kendinedir) kolpa bir işletim sistemi. Akabinde android den vazgeçip wp7 mango ve meego lu n9 araştırmaya başladım. Mango nun arayüzü o kadar cezbettiki beni. Onunda sıkıntısı Türkiye sınırlarında yasal olarak satılan mango lu telefon yok denicek kadar az. N900 de çektigim o pasaport kaydı cart curt dertlerinden uzak olmak için ondada kafamda soru işaretleri oluşmaya başladı. Meego yani N9 daha çıkalı ne oldu Türkiye ye daha girmeden adamlar baska isim altında Tizen OS (yanlıs olablr) cıktı ortaya. N900 gibi N9 unda gelecegi yok yani benim görüşüm. Son olarak iOS tabiki. 1000 liraya iphone ne zaman cıktı o zaman alırım
Neyse az önce forumda dolanırken s^3 belle kullanıcıların ne kadar memnun olduklarını yazdıkları postların coklugunu farkettim. Dedim acaba belle yi bekliyim bi göreyim ondan sonramı telefon bakmaya baslıyım yada begenirsem n8 imle dost hayatına devam ederim.Yani kısacası ben ne yapiyim arkadaşlar bana bi akıl verin

Teşekkürler şimdiden cevaplar için.
