telefon bulunur mu?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
telefon bulunur mu?
merhaba arkadaşlar telefonumun markası C6-00 'dı 2011'in kasım ayında almıştım, çalınalı 149 gün oldu çalan adamı felan buldular ama telefon ortada yok sizce bulunur mu?
 
eğer tel açıksa yani uydu ile arasında bağlantı yoksa bulunabilir kapalıysa bulunmaz
 
imei den arattırsana ve bende genelde şöyle olur memur arkadaşım bulur dövme işini bana bırakır
 
amcamın 6111 i çalınmıştı 3 sene sonra bulundu ama modası çoktan geçmişti
 
Tepkiler: Temperature

lolaman

Üye
Geçmiş olsun adamı iyice dövüp söyletmeyi denedinizmi
 
    Konu Sahibi
Geçmiş olsun adamı iyice dövüp söyletmeyi denedinizmi
Adamı kaçtığını gördüğüm andan beri görmedim zaten poliste çaldıktan 2-3 ay sonra buldu adamı sabıkalıymış zaten telefonla ne yaptı artık bilmiyorum.
 
Adamı kaçtığını gördüğüm andan beri görmedim zaten poliste çaldıktan 2-3 ay sonra buldu adamı sabıkalıymış zaten telefonla ne yaptı artık bilmiyorum.
adam konuşmuyomu ve samsung olması şundan samsung dive servisi ile tel kapalıyken bile bulabilirsin
 
    Konu Sahibi
adam konuşmuyomu ve samsung olması şundan samsung dive servisi ile tel kapalıyken bile bulabilirsin
Bulunamamasının sebebi edirnede oturuyor olmam olabilir başka şehirde bulmuşlardı adamı, adamda telefonla ilgili telefonu çaldım ama kaybettim diye saçma sapan bir şey söylemişti galiba nerde olduğunu bilmiyorum gibisinden.
 
mesut komseri çağırın ya da bi avukata başvurun dicemde eykul diye bi üye var onla iletişime geç ve ayrıca selamımı söle
 
Tepkiler: Temperature
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...