Ben olsam Lumia 710 alırdım.İşlemcisi Lumia 900 ile aynı 1-2 eksiği dışında ve Lumia 900'ün performansını 701 ile v.s kıyasladığımızda malum.Ayrıca tarayıcısı, sosyal ağlar entegresi daha başarılı.Tabi 701'de isteklerini karşılıyor gibi gözüküyor hangisini alırsan al pişman olmazsın bence
wp7yi sevmiyorum. wp8 gayet guzel. bide symbian bittikten sonra wp8den baska secim de kalmiyor zaten. ama jola meegoyu gelistirir ve basarili olursa symbisndan sonraki tercihim olabilir.