Telefon aliyorum...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Dimi3

Üye
710 veya Ace 2 öneririm. 2sinde de 5 mp kamera var ama 710un kamerası daha iyidir.. 701'e vereceğin parayı 710'a ver bence..
 

SymbianHacker

Kapalı Hesap
5-6 tane hd oyun yeterliyse n9 al kardeşim. Baktın ilerde vazgeçersin, android yüklersin telefona(nitrolitmiydi neydi)
 

asigsasi

Üye
kardeşim 701 al 2 sene kullan 2 sene sonra wp8 bi telefona geçiş yaparsın benim kararım öyle bende 701 kullanıyorum nokia 1001 çıkana kadar devam
 
İlle de Nokia diyorsan 710, yoksa Neo V yada Galaxy W'yi öneririm.
 
    Konu Sahibi

ben kisiselestirme olsun istiyorum. o yuzden. yoksa biliyorum performansinin yuksek oldugunu.

- - - Eklendi - - -

Hani wp almıycaktın?

wp7yi sevmiyorum. wp8 gayet guzel. bide symbian bittikten sonra wp8den baska secim de kalmiyor zaten. ama jola meegoyu gelistirir ve basarili olursa symbisndan sonraki tercihim olabilir.

- - - Eklendi - - -

5-6 tane hd oyun yeterliyse n9 al kardeşim. Baktın ilerde vazgeçersin, android yüklersin telefona(nitrolitmiydi neydi)
n9 burda 700 dolar. butcem yetmez.

- - - Eklendi - - -

kardeşim 701 al 2 sene kullan 2 sene sonra wp8 bi telefona geçiş yaparsın benim kararım öyle bende 701 kullanıyorum nokia 1001 çıkana kadar devam

aynen
 
Neo V veya Galaxy Wonder Yada Galaxy Ace 2 Yada Nokia 603 Al derim Ama kamerası 5 mp
 

SheFy

Üye
Burada 710 satılsaydı 603 ün üstüne para koyup almıştım. 1.4ghz işlemci gayet sağlam bi cpu bence 710 al
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...