telefon alıcam yardım eder misiniz

Sponsorlu Bağlantılar

6260


  • Kullanılan toplam oy
    46
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
asepsi

asepsi

Üye
Abi Ben 6600 Kullaniyorum Takoz Makoz Ama Süper.. Telefonu Program Ve Oyun Vs. Ile Manyak Yaptim.. 6630 Verdiler Takas Için Ama Kabul Etmedim.. 6630da Tabi Aynişekle Gelebilir Ama Sonuçta Birikim Meselesi Kolay Değil Yani Tek Tek Register Falan Uğraşiyon.. Hani Bilgin Olsun Manasinda Yani
 


ankaralılaz

ankaralılaz

Üye
arkadasım enguzelı n73 kısmet se bugun beden alıyorum bıtane
 
asepsi

asepsi

Üye
hayırlı olsun kardeşim sanada o zaman:)
 

alperay93

Üye
bence n73 veya k850 tercih et:oke:
 

odesav

Üye
6300 al desem çok güzel telefondur
 
murat486

murat486

Üye
sony ericssondan şaşma al bir p990 telefonun kalını gör bak bir araştır p1 de olabilir
 

gestapo366

Üye
n-gage tavsiyeee ederimmm gerçektennn kullanım bakımından iyi bir telefon:oke:
 
omeraydo

omeraydo

Üye
n73 veya 5700XpressMusic tavsiyemdir ben 5700 kullanıyorum ama yılbaşını beklersen bokia 2 tane yeni tel çıkaracak haberin olsun
 
lordazrail

lordazrail

Üye
bunlardan birini alıcaksan n-gage al ama bana sorarsan sony-ericsson p990i al
 
serhat1717

serhat1717

Üye
6260 al kardeşim bence!
 
otoata

otoata

Üye
N95 VS N73 al tavsiyem bunlar!!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt