Onun haricinde 380 civarı Galaxy w alabilirsin imei atıp rahat rahat kullan sorun olmaz, imei atacağın yerde 3G cihaz imei atmasını istersin, ilerde görüntülü konuşma sıkıntısı yaşamaman için.
Not: Konuyu kapatmıyorum arkadaşlar lakin gereksiz ve tartışma çıkaracak yorumlar yapmayınız, arkadaşa sadece telefon önerisinde bulunun, hangisi neler yapar neler yapamaz diye uzun uzun tartışıp gerginlik yaratmayın.